נדב חנין, סמנכל החדשנות של הוט: "היעד הראשון שלנו הוא ארה"ב, יש שם קהילה יהודית גדולה ולמעל מיליון איש דוברי עברית. Next תושק בארה"ב כפי שהיא למשך שלושה חודשים. לאחר מכן השירות יושק בארה"ב בעלות של 10 דולרים למנוי. נצא לאוסטרליה וצרפת עם תכנים בעברית, ונשיק תכנים מתורגמים במדינות נוספות. בעתיד מתכננת הוט למכור את התכנים לפלטפורמות שונות בעולם ולהפיץ את סדרות המקור של הוט לעולם".
"כיום, מי שרוצה לצפות בתוכן ישראלי בעולם נאלץ לעשות את זה בצורה פיראטית. אנחנו מאפשרים להגיש את כל התכנים שלנו החל ממחר בארה"ב", הוסיף חנין.