חישבו עליכם כגולשים הנכנסים אל הגוגל, וכותבים מילות חיפוש כדי למצוא שירות או מוצר מסוים. תפתח בפניכם רשימה של אתרים המתעסקים בתחומים אלה. לרוב תהיה לכם נטיה לבחור את האתרים הראשונים ברשימה, ורק אם לא תמצאו את המידע שאותו אתם מחפשים אז תגללו מטה, ייתכן שבכלל תחליפו מילות חיפוש ותעברו לחיפוש חדש.
כאן נכנס לתמונה קידום אתרים. מטרתו, לגרום לכך שהאתר של החברה שלכם יופיע בין האתרים הראשונים ברשימה בגוגל כאשר הגולש מזין מילות חיפוש שונות הקשורות למוצר או השירות שהחברה שלכם מציעה.
לשם כך, ישנם אנשים מקצוע המתמחים בדבר, ובטכניקות שונות, תוך שימוש במערכות מידע וחיפוש בגוגל, הם מנחים את הלקוח כיצד לקדם את האתר או מבצעים זאת עבורו. גם תחום קידום האתרים הינו רחב בפני עצמו ויש בו שיטות שונות לקידום האתר.
מה הכוונה? מומחי ה- SEO היושבים בחברה לקידום אתרים, או חברת פרסום בגוגל לצורך העניין. מתוך האתר הם מאפיינים מילות חיפוש, תכנים נדרשים ברשת ומאמרי איכות המסבירים על החברה ושירותיה. המומחים מקדמים את האתר פשוט בעבודה נכונה עליו ובאסטרטגיות שיווקיות. חברת קידום אתרים טובה תדע לקדם את האתר עם כתיבת תוכן טובה, מדיה נדרשת, ובראש ובראשונה בניית אתר שייצור עניין ובעיקר יהיה ברור, אסתטי לעין ואינטואיטיבי עבור הגולש.
שימו לב כאשר אתם עורכים חיפוש בגוגל, שישנם אתרים שיקפצו אל מול עיניכם ולידם יהיה כתוב "ממומן". מדובר על קידום ממומן על ידי חברה. טכניקה זו פעמים רבות עובדת. ברוב הפעמים לא יהיה אכפת לגולש אם מדובר בקידום ממומן או אורגני ובלבד שימצא את מה שהוא מחפש, אולם הדבר יכול להיות משמעותי לחברה בעלת האתר ולחברת קידום אתרים.
דבר נוסף, זה תלוי בסוג השירות ועד כמה הוא נפוץ. יהיה קשה יותר להתבלט בתחום ובו עסקים רבים המציעים שירותים, לעומת תחום שהוא בחיתולים וחברות מעטות מתמחות בו. כמובן, שזה תלוי גם במומחיות חברת קידום האתרים. חברה מומחית תוכל לרוב להביא את האתר אל המקומות הראשונים בחיפוש בגוגל על ידי קידום אורגני ובעבודה נכונה על האתר. בגדול, תנו למומחי קידום האתרים לייעץ לכם ועיקבו אחר דירוג האתר באינטרנט. ועם זאת, העזרו גם בסבלנות, תהליך יכול לקחת זמן.