יצרנית הצ'יפס הצפונית מרחיבה את פעילותה ומגיעה עד אליכם

יצרנית הצ'יפס והמוצרים הקפואים מילוטל מגיעה לרשת רמי לוי בהסכם שיווק מורחב, לאחר שנחתם הסכם הפצה שתי החברות. מוצרי מילוטל משווקים כיום בכ-800 נקודות מכירה, ועתידה להתרחב ולהפוך לשחקנית מובילה בתחום

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
צ'יפס מילוטל
צ'יפס מילוטל | צילום: יחצ
2
גלריה

מוצרי מילוטל משווקים כיום ב־800 נקודות מכירה, באמצעות רשתות כמו יוחננוף, קינג סטור, סופר ברקת, קשת טעמים, Merkaza, מחסני מזון חינם פלוס ופרשמרקט. ההפצה מתבצעת באמצעות חברת דיפלומט. כמו כן הם נמכרים באונליין באמצעות וולט, יאנגו דלי וחנויות מזון נוספות.

מטרת החברה היא להרחיב את הפעילות בשוק הקמעונאי ולהיות שחקן מוביל ותחרותי בתחום. המפעל ממוקם כאמור באזור התעשייה מילואות הסמוך לגבול לבנון.

רמי לוי
רמי לוי | צילום: מרים אלסטר פלאש 90

בזמן המלחמה הוא פעל חלקית, אבל בעקבות הפסקת האש חזר המפעל לעבוד בשגרה מלאה. בעלי מילוטל הציבו להם כמטרה לעודד חקלאות ישראלית תוך הקפדה על שלבי הייצור מהשדה ועד הצלחת. החברה מלקטת את זני תפוחי האדמה המתאימים ביותר בעונה נתונה, כדי שהמוצר שמגיע לצרכן יהיה טעים לאורך כל עונות השנה.

לפי בדיקת מילוטל, הצרכן הישראלי צורך בממוצע 35 ק"ג תפוחי אדמה בשנה, ומתוכם 15 ק"ג צ'יפס. הצריכה בשוק האירופאי כפולה מאשר בישראל, ומגיעה ל־72 ק"ג בממוצע. שיאי הצריכה של תפוחי האדמה הם בל"ג בעומר ובעונות החורף.

תגיות:
רמי לוי
/
צרכנות
/
צ'יפס
/
מילוטל
/
תפוחי אדמה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף