גם לעסקים מצטיינים, שכל הלקוחות הקיימים שלהם מחמיאים להם בלי סוף, קשה להגיע לעוד בני אדם ולמצות את הפוטנציאל. במציאות כזו נוכחות מחמיאה בגוגל היא חובה, וכדי לייצר נוכחות כזו רצוי למצוא מקדם אתרים מתאים. אורי שחם, שעוסק בתחום הזה כבר למעלה מ-10 שנים, מפרט למה כדאי לשים לב כשמתניעים מהלך של קידום בגוגל וקידום העסק.
גם דפי תוצאות החיפוש בגוגל עוברים תהליך של שינוי, אבל יש גם דבר מהותי שנשאר קבוע: כשאדם רוצה לקנות מוצר או להזמין שירות - גם כשהרכישה תתבצע אונליין וגם אם הוא יגיע פיזית לסניף או יתקשר לעסק - הוא נכנס לגוגל.
הסיבה לכך היא הניסיון: בחברה גדולה מי שמבצע בפועל את הקידום יהיה עובד חדש, ג'וניור, לפעמים מיד אחרי לימודים בתחום. לעומת זאת, פרילנסר הוא מי שכבר צבר ניסיון נרחב ומגוון, שכמובן בא לידי ביטוי באיכות הקידום. כך למשל אורי מקדם אתרים כבר למעלה מ-10 שנים, ובסופו של דבר היכולת לקדם בהצלחה אתר נשענת במידה רבה על עשייה מעשית נרחבת.
בחברה גדולה יש אכן מגוון אנשי מקצוע, אבל גם פרילנסר מספק לכם שירות מקיף, מקצועי לא פחות ובדרך כלל אפילו יותר. בדיוק כמו בחברה, גם פרילנסר עובד מול עוד נותני שירות, שכך שאתם תוכלו לקבל את התוכן האיכותי והמועיל ביותר, עיצוב עכשווי ומדויק ובעצם את כל מה שצריך כדי לקדם את האתר ואת העסק שלכם.
פרילנסר ותיק כבר מכיר נותני שירות מיומנים, ולכן כל מרכיב בקידום יהיה איכותי, בעוד שבחברה גדולה לא תמיד אתם יכולים לדעת מי מטפל בכם בפועל.
פרילנסר לוקח על עצמו את מלוא האחריות, ומודע לכך שרק הישגים משמעותיים בכל תהליך קידום יאפשרו לו להמשיך להצליח בתחום. לכן רמת המחויבות גבוהה הרבה יותר. כשאיש מקצוע מיומן שקידם כבר הרבה אתרים במגוון תחומים פועל עבורכם ברמת מחויבות מקסימלית, התוצאות תהיינה טובות מאוד - והן גם יגיעו בפרק זמן קצר ככל האפשר.