בעידן של היום, קידום מוצרים בטיקטוק יכול להיות חזק מספיק כדי להשפיע על הכלכלה והחקלאות העולמיים. כך יצא שטרנד ברשתות החברתיות שהתחיל בסוף 2023 הוביל ממש בימים אלה למחסור עולמי חמור בפיסטוק.
היבול של האגוז האהוב היה דל בשנה שעברה בארה"ב, היצואנית המובילה בעולם. עם זאת, הוא היה באיכות גבוהה יותר ולכן נמכר ברובו כאגוזים שלמים, עדיין בקליפתם, מה שיצר מחסור נוסף בגרעינים הבסיסיים המשמשים בחטיפי השוקולד.
יצרנים איראנים ייצאו לאיחוד האמירויות כ-40% יותר אגוזים בששת החודשים עד מרץ האחרון מאשר ב-12 החודשים שקדמו לכך. "מאניית שוקולד דובאי" מקורה ביצירת חטיף ששילב שוקולד חלב, קדאיף ומילוי קרם פיסטוק. החטיף מיוצר על ידי שוקולטייר מאיחוד האמירויות וקיבל באופן נבואי את השם המהולל Can't Get Knafeh of It, בהתייחס לקינוח הערבי המסורתי.
על פי הדיווחים, המחסור היה כל כך חמור עד כי הוא גרם לחלק מהחנויות לקצוב את מספר החטיפים הנמכרים בבת אחת. הרשתות החברתיות ממשיכות להשפיע באופן דרמטי על הכלכלה העולמית ולנו רק נותר לחכות ולראות איזה עוד מוצר ייפול קרבן לטרנדים בטיקטוק.