לינוי עזרא, הדר רפאל ודריה סלע, סטודנטיות למנהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן, זכו השבוע בתחרות החדשנות המקומית של לוריאל וייצגו את ישראל בגמר הבינלאומי שיתקיים בפריז ביוני הקרוב.
הצוות הוכתר כמנצח בתחרות Brandstorm 2025, שמשכה עשרות סטודנטים מהאוניברסיטאות המובילות בישראל, לאחר שהציג את "טרימה" - מכשיר גילוח מהפכני המשלב שלוש פעולות: גילוח, שאיבת שיער והזנת העור במוצרי טיפוח. חדשנות המוצר היא בפתרון בעיית שאריות השיער בכיור, תוך הנגשת טיפוח עור לגברים.
"משימת השנה, לפצח את קוד היופי הגברי, היא מהשאפתניות שידענו", אמר אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל. "אני גאה ברמה הגבוהה של הפרויקטים שהוצגו על ידי הצוותים בישראל – המשלבים חדשנות ויצירתיות כיאה לסטארט-אפ ניישן".
הצוות, שפעל בהנחיית ד"ר טליה רימון ואליסה כהן-סולאל, יתמודד בפריז מול 43 צוותים נבחרים מ-64 מדינות. הזוכים בתחרות העולמית יזכו בהתמחות יוקרתית במטה העולמי של קבוצת לוריאל בפריז.
תחרות Brandstorm, המציינת השנה 33 שנים, ידועה כפלטפורמה לגיוס כישרונות ללוריאל. בין בוגריה בישראל נמצאת גלי לב, כיום סמנכ"לית השיווק והדיגיטל בחברה, וניתאי סקלאר, זוכה בשנה שעברה שהצטרף למחלקת הכספים.
ד"ר רימון ציינה: "אני שמחה על שיתוף הפעולה הפורה לאורך שנים רבות בין אוניברסיטת רייכמן ללוריאל ישראל. התחרות מהווה הזדמנות מצוינת לסטודנטים להתמודד באופן יישומי עם אתגרים בשיווק וחדשנות".