אחרי שש שנים של פיתוח וייצור במדינות שונות ברחבי העולם, היזמית ניקול ראידמן מציגה את המותג החדש שלה - NO ONE BETTER: מותג לייף סטייל בינלאומי שמטרתו לשבור את התפיסה שיוקרה ואיכות הן נחלת המעטים. ב-25.5.25 יושק אתר האי-קומרס עם קולקציית הריזורט הראשונה - רק תחילתה של דרך שתכלול ארבע קטגוריות מוצרים שונות.

"NO ONE BETTER מגדיר מחדש את המושג יוקרה, עם פרספקטיבה אחרת", מסבירה ניקול ראידמן. "המותג שובר את הקונספציה הישנה שבה איכות בלתי מתפשרת שמורה רק לאלפיון העליון ומציע מוצרים ברמה הגבוהה ביותר במחירים שמאפשרים לכל אחת ואחד ליהנות מהם".

NO1BETTER (צילום: אלמוג גבאי)
NO1BETTER (צילום: אלמוג גבאי)

קולקציית הריזורט הראשונה כוללת עשרות גזרות ומגוון צבעים רחב. לדברי החברה, כל הפריטים מיוצרים מחומרים איכותיים, בטווח מידות נרחב (XS-XXL לנשים, S-XXL לגברים), כאשר החברה מתהדרת במחויבות לקיימות - כל המוצרים הם טבעוניים.

ייחודיות נוספת של המותג באה לידי ביטוי באריזה: כל פריט נארז באריזה ממותגת יוקרתית, כשבגדי הים מגיעים בתיק ייעודי עמיד למים, שניתן כמתנה בכל רכישה.

מבחינת מחירים, החברה מציעה מגוון רחב: בגדי ריזורט ופשתן (299-899 שקל), בגדי ים לנשים (329-829 שקל), בגדי ים לגברים (449 שקל), תיקים (699-1,190 שקל) ובגדי פנאי (180-569 שקל).

NO1BETTER (צילום: אלמוג גבאי)
NO1BETTER (צילום: אלמוג גבאי)

לאחר השקת אתר האי-קומרס, צפויה החברה לפתוח נקודות מכירה ביעדים אייקוניים ברחבי העולם, בהם פריז, לונדון, מיקונוס, סאן טרופה, מונקו ומיאמי. "ניקול ראידמן, בעלת החברה, ישראלית, ציונית ויהודייה גאה, רואה מחויבות ערכית להשיק את המותג לראשונה בישראל לפני כולם", מציינים בחברה, "ולמצב את המותג בתודעה הבינלאומית כמותג ישראלי בעולם".

בשנה וחצי הקרובות צפויות להיחשף שלוש קטגוריות נוספות תחת המותג: אופנת ספורט, ביוטי ועיצוב הבית. החברה אף השיקה מועדון לקוחות VIP, המעניק 10% הנחה קבועים ללקוחות שצוברים רכישות בסך 3,000 שקל בשנה קלנדרית.