הנתונים מראים זינוק של מאות ואף אלפי אחוזים ברכישות של תווי קנייה לרשתות מזון, חשמל ומוצרים לבית, לצד העדפה מובהקת להטבות הכוללות משלוח עד הבית - התנהגות המשקפת את החשש מיציאה מהבית והרצון להצטייד למקרה של הארכת התקופה.
מועדון "שלך" נערך לשינוי עוד מראשית הלחימה והתאים את תמהיל ההטבות באופן מיידי: סובסד תווי קנייה חיוניים, הרחיב את ההטבות לרשתות מזון ופארם, ונוסף אפשרויות צריכה מותאמות למצב - מתוך מטרה לסייע לחברי המועדון להתמודד עם יוקר המחיה ונזקי המלחמה.
נתונים חסרי תקדים
השוואה בין השבוע שקדם ללחימה לשבעת ימי הלחימה מגלה נתונים חסרי תקדים ברכישת תווי קנייה: