המלחמה משנה את הרגלי צריכה: עלייה של אלפי אחוזים ברכישת תווי מזון

מועדון 'שלך' מדווח על זינוק של אלפי אחוזים ברכישת תווי קנייה לרשתות מזון וחשמל מאז תחילת מלחמת 'עם כלביא', עם העדפה מובהקת למשלוח עד הבית

מיטל שרעבי צילום: פרטי
קניות סופרמרקט
קניות סופרמרקט | צילום: אבשלום ששוני
2
גלריה

הנתונים מראים זינוק של מאות ואף אלפי אחוזים ברכישות של תווי קנייה לרשתות מזון, חשמל ומוצרים לבית, לצד העדפה מובהקת להטבות הכוללות משלוח עד הבית - התנהגות המשקפת את החשש מיציאה מהבית והרצון להצטייד למקרה של הארכת התקופה.

מועדון "שלך" נערך לשינוי עוד מראשית הלחימה והתאים את תמהיל ההטבות באופן מיידי: סובסד תווי קנייה חיוניים, הרחיב את ההטבות לרשתות מזון ופארם, ונוסף אפשרויות צריכה מותאמות למצב - מתוך מטרה לסייע לחברי המועדון להתמודד עם יוקר המחיה ונזקי המלחמה.

סיגלית כהן ברוך - מנכלית מועדון שלך
סיגלית כהן ברוך - מנכלית מועדון שלך | צילום: קובי קואנקס

נתונים חסרי תקדים

השוואה בין השבוע שקדם ללחימה לשבעת ימי הלחימה מגלה נתונים חסרי תקדים ברכישת תווי קנייה:

תגיות:
קניות
/
תווי קניה
/
תרבות הצריכה
/
מבצע "עם כלביא"
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף