חברת סלטי "שמיר" מתחדשת עם פרזנטורית מפתיעה

חברת סלטי שמיר יוצאת לקמפיין מיתוג רחב עם ים צים מ"הבוגדים" כפרזנטורית. החברה הוותיקה משנת 1974 מחזקת נוכחות דיגיטלית ומשיקה מוצרים חדשניים

מיטל שרעבי צילום: פרטי
 ים צים מ"הבוגדים" לסלטי שמיר
ים צים מ"הבוגדים" לסלטי שמיר | צילום: יח"צ
2
גלריה

לאחר תקופה של שקט יחסי בגזרת השיווק והפרסום, חברת סלטי "שמיר" - מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל בתחום הסלטים המצוננים - יוצאת לדרך חדשה עם שורת שינויים מהותיים. המהלך כולל קמפיין מיתוג רחב היקף, מינויים אסטרטגיים חדשים וצעדים משמעותיים לחיזוק הנוכחות הדיגיטלית.

במרכז המהלך עומדת בחירתה של כוכבת הרשת והריאליטי "הבוגדים", ים צים, לתפקיד הפרזנטורית הראשית של המותג. צים, שזוכה לפופולריות רבה ברשתות החברתיות, תוביל את הקמפיין הדיגיטלי של "שמיר" בשלבו הראשון.

לדברי גורמים בחברה, הבחירה בצים נובעת מהיכולת שלה ליצור חיבור בלתי אמצעי עם קהלים מגוונים - צעירים ומבוגרים כאחד - ומהאותנטיות והכנות שהיא מייצגת, ערכים ש"שמיר" שואפת לשמר ולטפח.

הקמפיין יתמקד בפלטפורמות החברתיות הפופולריות ויופץ בהמשך גם באמצעי תקשורת מסורתיים. בתוך כך, בחברה מתכוונים לגייס בקרוב אישיות ציבורית מוכרת נוספת שתצטרף לקמפיין במסגרת מהלך השקה רחב ומקיף.

סלטי שמיר
סלטי שמיר | צילום: יח''צ

החברה, שהוקמה בשנת 1974, מייצרת כיום למעלה מ-80 סוגי סלטים מצוננים - בהם חומוס, טחינה, סלטים מתובלים וסלטי גורמה - המשווקים ברשתות הקמעונאיות, למוסדות השונים ובין היתר גם לצה"ל. בנוסף, "שמיר" היא היצרנית של מותג סלטי הבית של רשת "שופרסל".

יצחקי הוסיף: "המהלך כולל גם חיזוק משמעותי של הנוכחות הדיגיטלית והפעילות ברשתות החברתיות, במטרה לייצר חיבור ישיר, יומיומי ורלוונטי יותר עם קהל הלקוחות. השינויים צפויים לבוא לידי ביטוי כבר בחודשים הקרובים, הן על המדפים והן בזירה הדיגיטלית, כחלק ממהלך כולל שמטרתו לחזק את הקשר עם הצרכנים ולהצעיד את 'שמיר' לעידן חדש".

תגיות:
סלטי שמיר
/
הבוגדים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף