מקדונלד'ס ישראל משיקה שני חידושים טכנולוגיים באפליקציה שלה, כחלק מניסיון להתחבר לקהל הצעיר. הרשת משיקה את הארנק הדיגיטלי "McDonald's Wallet" ואת שירות "שלמו לי", שמיועדים לפשט ולייעל את חווית הרכישה, במיוחד עבור משפחות בחופשת הקיץ.
השירות החדש "שלמו לי" פותר בעיה מוכרת להורים: כיצד לאפשר לילדים ובני נוער להזמין אוכל בעצמאותם מבלי להעביר להם כרטיס אשראי או מזומן. השירות מאפשר למשתמש לבחור את הארוחה הרצויה באפליקציה ולאחר מכן לשלוח קישור להשלמת התשלום להורה או למבוגר אחר.
התהליך פשוט: הילד או בן הנוער בוחר את הארוחה, שולח את הלינק להורה, וההורה יכול לשלם מהמקום שבו הוא נמצא. כך נוצרת עצמאות לילדים ושקט נפשי להורים, גם כשהם אינם נמצאים פיזית ליד ילדיהם.
החידוש השני הוא הארנק הדיגיטלי "McDonald's Wallet", שמרכז במקום אחד מגוון רחב של שוברים ממועדוני לקוחות שונים וגיפט קארדים. הארנק תומך גם בשוברים דיגיטליים לרכישה באמצעות תקציב סיבוס.
היתרון המרכזי של הארנק הוא שיתרת שובר שלא נוצלה במלואה אינה הולכת לאיבוד, כפי שקורה עם שוברים פיזיים מסורתיים. במקום זאת, היתרה נצברת אוטומטית בארנק ונשארת זמינה לשימוש ברכישות עתידיות. בנוסף, הארנק מאחד את כל סוגי השוברים, מה שמאפשר שימוש נוח בכולם יחד.
כמו כן, החל מהשבוע, מקדונלד'ס מציעה פריטים ממותגים לקיץ שזמינים רק ללקוחות הרוכשים ארוחה דרך האפליקציה. המוצרים כוללים כוס תרמית ממותגת במבחר צבעים בעלות 49 שקל בקניית ארוחה, וכובע ממותג בצבע שחור או לבן לבחירה בעלות 19 שקל בקניית ארוחה.