בשנה האחרונה שוק רכבי הפלאג-אין הייבריד בישראל נהנה מצמיחה עקבית, בעיקר בזכות כניסה של יצרניות סיניות עם טכנולוגיות מתקדמות ומחירים תחרותיים. אם בעבר רכבים מסוג זה היו שמורים בעיקר למותגים אירופאיים עם תגי מחיר גבוהים, כיום ניתן למצוא בישראל היצע רחב יותר, המאפשר ליותר לקוחות ליהנות מהשילוב בין נסיעה חשמלית לחיסכון בדלק מבלי לוותר על טווח נסיעה.
נכון להיום, הדגמים המבוקשים ביותר הם JAECOO 7 PHEV, שהפך ללהיט מכירות תוך זמן קצר, BYD U-SEAL I-DM ו-CHERY TIGGO 7 PHEV - שלוש נציגות בולטות לגל הרכבים ההיברידיים-נטענים שמגיעים מסין. אז מה בכל זאת מצליח לבדל את LEAP C10 מהמתחרות? ובכן, בעוד רוב הדגמים עדיין מסתפקים בטווח חשמלי של 50 עד 125 ק"מ בלבד, ה-C10 מציע טווח נסיעה חשמלי מרשים של עד 145 ק"מ) לפי תקן – (WLTP נתון שמציב אותו בראש הקטגוריה.
טכנולוגיית ,REEV או בשמה המלא Range Extended Electric Vehicle, היא פתרון מתקדם לבעיית חרדת הטווח. העיקרון שלה הוא כזה: המנוע החשמלי הוא האחראי הבלעדי להנעת הרכב, בעוד שמנוע הבנזין אינו מחובר לגלגלים אלא משמש כגנרטור שמטעין את הסוללה במקרה הצורך (כלומר, כשנגמרת הסוללה(
פנים הרכב משדר ניקיון עיצובי עם קווים אלגנטיים וחוויית משתמש נוחה. שני מסכים ברזולוציה גבוהה, לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה מרכזי בגודל 14.6 אינץ', מרכיבים סביבת נהג מודרנית, ולצדם תאורת אווירה חכמה המגיבה למוזיקה. מעבר לכך, המרווח נדיב מאוד, גם במושבים הקדמיים וגם באחוריים, ונפח תא המטען מגיע ל-435 ליטר (או 1,410 ליטר עם מושבים מקופלים).
אחד הפיצ'רים החדשניים והמשמעותיים ב־LEAPMOTOR C10 הוא עדכוני OTA - טכנולוגיית "Over-The-Air" המאפשרת לרכב לקבל עדכוני תוכנה ישירות מהיצרן דרך הרשת. המשמעות היא שכלי הרכב נשאר עדכני בלי לבקר במוסך. לצד זאת, מציע הדגם מערכות שליטה מתקדמות שמאפשרות שליטה מותאמת אישית על כל נסיעה: לוח מחוונים דיגיטלי הנשלט מגלגל ההגה, כיול הגה בשלושה מצבים להעדפת תחושת נהיגה ובורר רגנרציה לשליטה בכמות האנרגיה החשמלית שנאגרת בזמן בלימה. גם מערכת HSA המסייעת בזינוק בעלייה וההפעלה הקולית המובנית, תורמות לתחושת שליטה ואיכות ברכב שלא מתפשר על חוויית המשתמש.