קונינסקי הוסיף: “דין הצפון כדין הדרום בנושא הזה. שני אזורים אלו הם העתיד של מדינת ישראל ויש לסייע להם יחד ובצורה שוויונית. זהו צו השעה וציונות אמיתית אל מול אתגרי הגליל כולו”. לדבריו, ביטול האגרה הוא “מהלך מתבקש שיחזק את חיבור הצפון למרכז, יעודד השקעות ויתרום לשיקום האזור לאחר המלחמה”.
עוד הוסיפו ואמרו כי "על פי החלטת משרדי האוצר והתחבורה, כביש 6 צפון הוקם ומופעל במתכונת BOT, כפרויקט אגרה שממומן על ידי הזכיין, ובגמר תקופת הזיכיון מועבר לבעלות המדינה. כביש 6 דרום, לעומת זאת, הוקם כפרויקט תקציבי במימון המדינה, וזאת עקב המספר הנמוך יחסית של משתמשי הכביש שבגללו הפרויקט לא נמצא מתאים למתכונת BOT".
לסיום, מסר משרד התחבורה כי "ועדת הכלכלה של הכנסת והממשלה אישרו את גובה האגרה בקטעים הצפוניים החדשים שיוקמו בשנים הקרובות(קטעים 8 ו-9), לרבות מתן הנחה של 40 אחוז למשתמשים שיסעו מעל 20 מקטעים בתקופת חיוב".