עידן חדש בנאמנות עובדים ולקוחות: למה מתנות מותאמות אישית הופכים לכלי אסטרטגי בחברות ישראליות

שוק העבודה הישראלי עבר בשנתיים האחרונות טלטלות חסרות תקדים – מגלי פיטורים בהייטק ועד מאבקי שימור עובדים בתעשיות המסורתיות. במקביל, חברות גילו שהשקעה ברווחת העובד הפכה מכלי “נחמד” לכלי הישרדותי

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
עידן אלדד (משמאל) ורותם אלדד (מימין) CHOOZ
עידן אלדד (משמאל) ורותם אלדד (מימין) CHOOZ | צילום: קרדיט CHOOZ
3
גלריה

הכתבה נכתבה בשיתוף CHOOZ

במציאות כזו, מתנה נכונה כבר אינה נתפסת כמוצר גנרי, אלא ככלי אסטרטגי שמחבר בין אנשים לחברה.

מתנה אחידה עשויה לחסוך זמן, אבל לעיתים נתפסת כהיעדר מחשבה. לעומת זאת, מתנה מותאמת אישית – גם אם קטנה – משדרת תשומת לב. מנהלי רווחה מעידים שזה “הפרט הקטן שמייצר את ההבדל הגדול”.

מארז יווני CHOOZ
מארז יווני CHOOZ | צילום: קרדיט CHOOZ

דוגמה נפוצה היא שילוב חבילות יוקרתיות עם אתרי בחירה, המאפשרות ללקוח לבחור מתנה אישית ולצבור נקודות או הטבות נוספות כחלק מתוכנית נאמנות.

CHHOZ 2
CHHOZ 2 | צילום: קרדיט CHOOZ

הכתבה נכתבה בשיתוף CHOOZ

תגיות:
ראש השנה
/
מתנות
/
מתנות מקוריות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף