הפוך אחרי סטייק? שטראוס מציגה מוצר מהפכני בשוק - וזה לא מה שאתם חושבים

שטראוס מביאה בשורה לצרכנים: השקת קטגוריית CowFree – מוצרים חדשניים ללא חלב פרה וללא לקטוז, שיאפשרו ליהנות מטעם וחלבון מלא גם לטבעונים ולשומרי כשרות

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
שטראוס השיקה את קטגוריית CowFree ללא חלב
שטראוס השיקה את קטגוריית CowFree ללא חלב | צילום: יח"צ

קטגוריית מוצרי החלב בישראל נאמדת ב־9.8 מיליארד שקל בשנה, שמובילה תנובה. נתח השוק של שטראוס עומד על 28%. המוצרים הראשונים שיושקו בשבועות הקרובים הם סימפוניה CowFree ויטבתה CowFree, המועשרים בסידן ובחלבון שמכיל את כל חומצות האמינו החיוניות.

הסדרה מספקת מענה לאוכלוסיות המפרידות בין בשר לחלב, שיוכלו כעת להקציף חלב וליהנות מקפה הפוך גם אחרי ארוחה בשרית, לצרכנים הרגישים ללקטוז ולטבעונים.

תגיות:
שטראוס
/
מוצרי חלב
/
אוכל טבעוני
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף