אתרי השוואת מחירי ביטוח רכב, הפכו לכלי צרכני משמעותי המאפשר לכל נהג לדעת בתוך שניות מי מציע את המחיר המשתלם ביותר — ללא צורך בשיחות טלפון, סוכנים או טפסים מסובכים. ידוע שחברות הביטוח ה"ישירות" אינן מעוניינות להשתתף במשחק ולכן אינן נוכחות באתרי ההשוואה. כמו כן, חברות ביטוח נוטות להשתלט על אתרי ההשוואה ולרכוש בעלות באתרים במטרה לקבל נתח שוק מתוך מנועי ההשוואה.
בסופו של דבר, ההחלטה של אנקור לא לחשוש מתחרות אלא להזמין אותה אל השולחן – היא צעד אמיץ, צרכני וחדשני. צעד שייתכן ויסמן את תחילתה של תקופה חדשה בשוק ביטוח הרכב בישראל – תקופה שבה הלקוח באמת במרכז וחברת הביטוח המציעה את הערך המקסימלי ללקוח היא זו שתזכה בפרמיה ובהזדמנות ללוות את הלקוח בתקופת השימוש ברכב.