מתי בפעם האחרונה נסיתם משהו בפעם הראשונה? מותג האופנה הבינלאומי ALDO, השיק השבוע קמפיין עולמי חדש שמעודד גישה שונה לחיים - גישה של סקרנות, אומץ וביטוי עצמי.
הקמפיין, שיעלה בהשקעה של 800 אלף שקל, נושא את הכותרת "Try Every Thing" ("נסו הכל"), ומהווה מהלך גלובלי שמזמין את הצרכנים הצעירים לצאת מאזור הנוחות ולחיות את הרגע. המסר מכוון לדור הצעיר - צרכנים צעירים בגוף וברוח - ומעודד אותם לבטא את עצמם באותנטיות.
הקמפיין, שפותח בשיתוף סוכנות הקריאייטיב הניו-יורקית Combo, שואב השראה מרגעים קטנים של אומץ ושינוי - עבודה חדשה, מעבר לעיר אחרת או החלטה לנסות משהו בפעם הראשונה. הקונספט מגלם גישה חדשנית לעולם האופנה: לא רק להיראות טוב, אלא להרגיש חופשי, לנסות דברים חדשים ולהעז. המסר הפשוט: אתה אף פעם לא יודע - עד שלא תנסה.
בישראל, הקמפיין יכלול פעילות רחבה במספר ערוצים: שלטי חוצות, טלוויזיה, מגזינים מובילים, ופעילות משפיענים בזירות הדיגיטליות באינסטגרם ובטיקטוק. בנוסף, במסגרת הקמפיין הגלובלי מושק אתגר TikTok בינלאומי, המזמין אנשים מכל רחבי העולם לשתף את "הפעם הראשונה" שלהם - רגעים קטנים של התנסות, גילוי ואומץ.
הקמפיין כולל גם סדרת סרטונים קולנועיים קצרים שצולמה במונטריאול על ידי David Picard, המביאה למסך רגעים אנושיים ואותנטיים של אנשים הבוחרים לנסות - אישה שעולה לבמה בפעם הראשונה, צעיר שמגלה אומץ חדש, או חברים שחוגגים רגע של ספונטניות.