35% מההזמנות ב-Wolt כבר לא אוכל: מה קורה לאפליקציית המשלוחים?

פלטפורמת המשלוחים Wolt משיקה חוויית שימוש חדשה ועיצוב עדכני. על פי החבר, כשליש מההזמנות בישראל מגיעות מריטייל ולא ממסעדות, והעיצוב החדש משקף את השינוי: מסופרים ועד אלקטרוניקה, הכל במקום אחד

מיטל שרעבי צילום: פרטי
העיצוב החדש של Wolt
העיצוב החדש של Wolt | צילום: מסך
2
גלריה

מתי בפעם האחרונה הזמנתם ב-Wolt ארוחה ממסעדה? הסיכוי גבוה שבפעם הבאה שתפתחו את האפליקציה, תמצאו את עצמכם מזמינים משהו אחר לגמרי. Wolt, שהחלה את דרכה כאפליקציית משלוחי אוכל, משיקה בימים אלה את הדור הבא שלה - פלטפורמה שמרכזת עשרות קטגוריות קנייה במקום אחד, מסופרים ופארם ועד אלקטרוניקה, צעצועים, אופנה ומתנות.

הנתונים מדברים בעד עצמם: בישראל, יותר מאחת מכל שלוש הזמנות באפליקציה כבר אינה מגיעה ממסעדות אלא מתחומי הריטייל. במהלך העשור האחרון, Wolt התפתחה מסטארט-אפ צעיר בתחום משלוחי האוכל לפלטפורמת טכנולוגיה בינלאומית שמסרה כבר למעלה מ-700 מיליון הזמנות ביותר מ-30 מדינות.

כעת משיקה החברה חוויית שימוש ועיצוב עדכניים, שמסמנים את המעבר מאפליקציית "משלוחי אוכל" לפלטפורמת קניות מיידית ואישית. העיצוב החדש הופך את חוויית השימוש לפשוטה ומהירה יותר, עם ממשק שמאפשר לחפש בקלות פריטים מקטגוריות שונות - מארוחה ממסעדה, דרך מוצרי צריכה בסיסיים ועד אלקטרוניקה ואופנה.

העיצוב החדש של Wolt
העיצוב החדש של Wolt | צילום: מסך

בין הפיצ'רים החדשים: כפתור חיפוש משודרג צף בתחתית המסך שמרכז את כל השירותים באזור, וחיפוש אוניברסלי - בהקלדת המונח "חלבון", לדוגמה, האפליקציה תציג שייקים מהסופר, חטיפי חלבון מהפארם או מנות עשירות בחלבון ממסעדות, הכול בתוצאה אחת.

יש אפשרות גם להשוואת מוצרים ובתי עסק בזמן אמת. המוצרים יוצגו באותו מסך, כך שאפשר להשוות בין חנויות ולבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, בלי לעבור בין עמודים שונים. בנוסף, האפליקציה מציגה "חלונות ראווה דיגיטליים" - אזורי תוכן חיים שמתעדכנים בזמן אמת עם מבצעים עונתיים, קולקציות לפי נושאים והצעות מותאמות אישית.

תגיות:
קניות
/
צרכנות
/
משלוחים
/
וולט
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף