רשת האופנה מאחדת שחקנים מקבוצות יריבות בקמפיין חדש

מותג האופנה הבריטי Lee Cooper משיק קמפיין חברתי בהשקעה של 700 אלף שקל תחת הסלוגן "UNITED BY DENIM". חמישה שחקני כדורגל מקבוצות יריבות מככבים עם מסר של אחדות, קבלה ושוויון

מיטל שרעבי צילום: פרטי
קמפיין חברתי לי קופר
קמפיין חברתי לי קופר | צילום: יח"צ

מותג האופנה הבריטי Lee Cooper משיק בישראל קמפיין חברתי לרגל השקת קולקציית חורף 2025/26, תחת הסלוגן "UNITED BY DENIM". הקמפיין, בהשקעה של 700 אלף שקל, מעביר מסר של אחדות, קבלה, שוויון וביטוי עצמי דרך פריט האופנה הנצחי: הג'ינס.

הסרט עוצב בהשראת עולמות הגיימינג והארקייד של שנות ה-80, ומשלב בין אנימציה דינמית, תאורה בוערת וצלילים אנרגטיים. הוא נפתח עם צעירה שנכנסת לאולם ישן בו מוצבת מכונת פליפר מסתורית, והמסך מתעורר לחיים לזירת אנרגיה שבה מככבים השחקנים.

"מה שמאחד חזק יותר ממה שמפריד"

לדבריה: "בחרנו לחבר בין שחקנים מקבוצות שונות דווקא כדי להראות שמה שמאחד אותנו חזק יותר ממה שמפריד. ג'ינס הוא פריט שמלווה אנשים מכל תחומי החיים - גברים ונשים, צעירים ובוגרים, מכל קצוות הארץ. הוא מייצג חיבור, חופש ואותנטיות - וזה בדיוק המסר שחשוב לנו להעביר בקמפיין".

תגיות:
כדורגל
/
קמפיין
/
לי קופר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף