לדבריה, "אנחנו צריכים להיזהר בעיקר מאתרים שאנחנו לא מכירים, מאתרים שנראים לנו במחירים אטרקטיביים ולא הגיוניים", התריעה אגמי והמליצה בחום: "לא למהר ללחוץ, לא למהר ולהכניס פרטים. ללכת לאתר המקורי שאיתו אנחנו עושים את הקניות".
בהמשך התייחסה לדפוסי הונאה נפוצים ואמרה כי "אנחנו רוצים לקנות נעליים של מותג מסוים ורואים קישור במחיר של 1.99 דולר?", תהתה, והציעה לבדוק קודם אם המציאה הזו בכלל קיימת באתר הרשמי. "הודעה אטרקטיבית ממקור לא מוכר - תמיד ללכת לאתר המקורי".
בהמשך נשאלה כיצד חברות האשראי פועלות במקרה של לקוח שנעקץ, והשיבה כי "אנחנו פועלים בהתאם לחוק שירותי תשלום מול הלקוח. אם לפני האירוע יש ספק, אני ממליצה לפנות ולברר. עוד קודם - גם אם בטעות לחצנו על הקישור, לשים לב ממי אנחנו מקבלים את ההודעה, האם מקבלים קוד? גם בשלב הזה אפשר לעצור".
לסיום, אגמי הדגישה כי המפתח הוא זהירות ותגובה מהירה: "אם לפני האירוע יש ספק - לפנות לחברת האשראי ולוודא. עדיף לשאול מאשר להתחרט".