רשת הסופרים נכנסת לעולם המעדניות בהשקעה של מאות אלפי שקלים

רשת am:pm משיקה "דליקטיזי" - קו מוצרים חדש שכולל פסטות טריות, גבינות ייחודיות ופיצות גורמה. המהלך מגיע בהשקעה של מאות אלפי שקלים ובשיתוף יצרנים מובילים בתחום

מיטל שרעבי צילום: פרטי
מוצרי המעדניה של אמפמ
מוצרי המעדניה של אמפמ | צילום: שי בראל
2
גלריה

רשת חניות הנוחות am:pm עושה צעד משמעותי בשוק המזון הקמעונאי עם השקת קו מוצרים חדש בשם "דליקטיזי", שמתמקד במוצרי מעדנייה איכותיים. המהלך, שמגיע בהשקעה של מאות אלפי שקלים, מסמן כיוון חדש עבור רשת שנתפסה עד כה בעיקר כפתרון מהיר לקניות יומיומיות.

הקו החדש מנסה לגשר על הפער בין חניות הנוחות המסורתיות לבין המעדניות האיכותיות. במקום לנסוע למעדנייה מיוחדת ולשלם מחירים גבוהים, הרעיון הוא להנגיש את אותם מוצרים בשכונה ובזמינות של 24 שעות ביממה.

המוצרים שנכנסים למדפים כוללים פסטות טריות עם רטבים ייחודיים, כדורי ארנצ'יני קריספיים, פיצות גורמה, בצקי פיצה עם מגוון רטבים מוכנים להגשה, פוקאצ'ות, גבינות ייחודיות וממרחים. כל המוצרים נאספו ממעדניות ויצרנים מובילים בארץ ובעולם.

דליקטיזי של רשת אמפמ
דליקטיזי של רשת אמפמ | צילום: שי בראל

"להיות המזווה של העיר"

חוגג מוסיף שהמהלך נועד לספק פתרון לארוחה חמה, טעימה ואיכותית - בין אם זו ארוחת ערב משפחתית, בישול ביתי מהיר או אירוח. "אנחנו מנגישים את החוויה האיכותית של קניה אורבנית מהירה - טעימה, קרובה וזמינה", הוא אומר.

תגיות:
AM:PM
/
חדש על המדף
/
מעדניה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף