רשת תמנון פותחת את עונת החורף עם מהלך התרחבות רחב היקף, הכולל פתיחה של חנויות חדשות, שדרוג סניפים ברחבי הארץ ומבצעי נובמבר מקיפים לכל המשפחה. מדובר בצעד נוסף באסטרטגיה שמקדמת הרשת בשנים האחרונות, המבקשת להגדיל פריסה, לחזק נוכחות קמעונאית ולשמור על תחרותיות בשוק שממשיך להתחמם.
בחודשים הקרובים תפתח תמנון שני סניפים גדולים בני 500 מ"ר כל אחד: האחד בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, כחלק מתהליך ההתחדשות של הקניון, והשני בסינמה סיטי ראשון לציון - הסניף הראשון של הרשת במערב העיר. כל פתיחה מלווה בהשקעה של יותר משני מיליון שקלים, מה שמעיד על כוונה ברורה להעמיק את האחיזה במוקדי קניות מרכזיים.
שדרוג סניפים קיימים
לצד ההתרחבות, הרשת משדרגת סניפים פעילים. בקניון מרום נווה ברמת גן יעבור הסניף מתיחת פנים נרחבת ויאומץ בו הקונספט העיצובי החדש של הרשת. במתחם ביג קסטינה יורחב הסניף באופן משמעותי - מכ-200 מ"ר ל-450 מ"ר - ויעבור למיקום חדש במתחם. גם בקניון קריית שמונה נפתח מחדש הסניף, לאחר שנסגר מאז אירועי אוקטובר ונבנה מחדש עם קולקציות מעודכנות ועיצוב רענן.
צעד זה מצטרף לפתיחות נוספות שבוצעו במהלך השנה, בהן החנות החדשה בדיזנגוף סנטר, ומסמן את המשך התנופה של הרשת, שמפעילה כיום 75 סניפים ברחבי ישראל.
נובמבר חם: מבצעי ענק בבלאק פריידיי
במקביל לפתיחות ולשדרוגים, תמנון משיקה את קמפיין בלאק פרידיי 2025 תחת הסלוגן "לא מבצע אחד - מבצעים!". הקמפיין יימשך עד סוף נובמבר ויכלול הנחות משמעותיות על קולקציית חורף 25-26 - החל מפריטי בייסיק לילדים ועד סריגים ומעילים למבוגרים.
בין ההנחות הבולטות: חולצות לנשים ב-20 שקל, פוטר בייסיק לילדים ב-35 שקל, סריגים ב-40 שקל, שמלות ב-50 שקל, פריטי בייסיק לבוגרים ב-60-70 שקל, ג'קטים ומעילים נבחרים ב-70-90 שקל.
ברשת מציינים כי המבצעים נועדו לשמר את העיקרון המרכזי שמוביל את החברה בשנים האחרונות: אופנה נגישה במחירים מתונים, תוך ניסיון לשמור על איזון בין טרנדים עדכניים לבין פריטי בסיס המתאימים לכל המשפחה.