"כריות" מוסיפה שני טעמים לצד הנוגט הקלאסי: וניל פטיסייר ושוקולד פאדג'. המבנה נשאר זהה – קראנצ'י מבחוץ וקרמי מבפנים. התוצאה די צפויה: הפאדג' מתוק מאוד, עם אפקט שוקולד גנרי שלא באמת מזכיר פאדג' בטעם.
"מקס ברנר" מרחיבה את סדרת ה־ PRO שלה ומשיקה טבלאות שוקולד מועשרות בחלבון, דבר שלא היה עד כה בישראל. שתי הטבלאות הראשונות הן בטעמי שוקולד דובאי וקרמל מלוח, כל אחת עם 27 גרם חלבון ב־90 גרם שוקולד.
סודהסטרים השיקה את ensō, מכשיר הגזה בעיצובו של נאוטו פוקסאווה היפני: גוף נירוסטה מלוטש, בקבוק במראה מטאלי וקווים מינימליסטיים נקיים. המחיר כמעט פי שניים מזה של מכשיר רגיל.
"ג'ונסונס" מוסיפה תחליב לחות לסדרת "לפני השינה" שלה, שכבר כוללת שמפו ותרחיץ. התחליב מיועד לשימוש אחרי האמבטיה, תוך עיסוי התינוק, כחלק משגרת שלושת השלבים שאמורה לעזור לו להירדם מהר יותר ולישון טוב יותר. הפורמולה ללא צבע ופתלטים.
"רבלון" מוסיפה לסדרת "סופר לסטרוס" גלוס עם נצנצים שמבטיח מראה מלא ומעוצב יותר לשפתיים. הפורמולה אמורה להעלות את רמת הלחות ב־40% כבר אחרי מריחה אחת, והמרקם אינו דביק או כבד. האפליקטור נוח לשימוש, והנצנצים ממקור צמחי מעניקים ברק עוצמתי.
"שיסיידו" משיקה קרם עיניים מהסדרה “Vital Perfection” שמשלב רטינול יציב וטכנולוגיות יפניות מתקדמות. המותג מבטיח שיפור ניכר בצניחת עפעפיים, בכהויות ובקמטים תוך שבוע, ולאחר שמונה שבועות – ירידה של עד 75% בבעיות האלה.
"פלדמן" קופצת על טרנד הפיסטוק שכבש את עולם הקינוחים ומשיקה "מנבו" בטעם החדש הזה. הציפוי בצבע ירוק ייחודי, והוא וגם הקציפה בטעם פיסטוק. המוצר מגיע באריזה של שש יחידות במהדורה מוגבלת.
"לוריאל פריז" משיקה קרם עיניים מהסדרה “Revitalift Laser” שמבטיח הפחתה במראה השקיות מתחת לעיניים תוך 15 דקות. המוצר מבוסס על טכנולוגיית GEL־TO־TAPE והפורמולה הופכת למעין דבק בלתי נראה שמהדק את העור ומטשטש את הנפיחות עד לשמונה שעות. זה לא קרם עיניים יומיומי, אלא פתרון נקודתי לפני אירועים או פגישות חשובות.