- מגוון מתינוקות ועד מבוגרים
הצרכן הישראלי אוהב את הריגוש, אוהב את התחושה של עסקה, אך בסופו של יום - הוא נשאר נאמן למותגים שלו, למוצרים שהוא מכיר, ולמה שהוא באמת צריך.
זו לא בהכרח האסטרטגיה הכלכלית הטובה ביותר למשק - ריכוזיות מסוג זה פוגעת בחנויות קטנות, בעסקים עצמאיים, ובמגוון התחרותי. אך היא מציגה פתרון יציב ועקבי לצרכן: מקום אחד, מבחר רחב, מחירים סבירים. בישראל, אנחנו מתנהלים בין גימיק לכותרת. אין מחלקות קבועות, אין מבחר אמיתי, אין מחירים סדירים. יש מבצעים, יש כותרות, יש ריגוש. ועוד אומרים לנו שלא מוכרים לנו גימיקים - רק את מה שצריך.