רמי לוי, ויקטורי ואושר עד: הרשתות ממלאות את הסניפים במוצרי חשמל | ד"ר חזי גור מזרחי

הצרכן הישראלי אוהב ריגושים. הוא אוהב להרגיש שהוא "דפק את המערכת", שתפס מבצע שלא יחזור. גישה זו מתנגשת עם המהלך הנרחב של רשתות כמו רמי לוי, ויקטורי ואושר עד להיפתח לשוק מוצרי החשמל

חזי גור מזרחי צילום: יחצ
התורים לאייפון החדש | צילום: מאיה כהן
אייפונים באושר עד
אייפונים באושר עד | צילום: רשתות חברתיות
אושר עד, רמי לוי
אושר עד, רמי לוי | צילום: יח''צ,יוסי אלוני פלאש 90
מרכז הקניות בחריש (אילוסטרציה)
מרכז הקניות בחריש (אילוסטרציה) | צילום: פלאש 90

- מגוון מתינוקות ועד מבוגרים

הישראלים נוהרים לקנות אייפון ברשתות השיווק והקניות
הישראלים נוהרים לקנות אייפון ברשתות השיווק והקניות | צילום: מאיה כהן

הצרכן הישראלי אוהב את הריגוש, אוהב את התחושה של עסקה, אך בסופו של יום - הוא נשאר נאמן למותגים שלו, למוצרים שהוא מכיר, ולמה שהוא באמת צריך.

וולמארט
וולמארט | צילום: רויטרס

זו לא בהכרח האסטרטגיה הכלכלית הטובה ביותר למשק - ריכוזיות מסוג זה פוגעת בחנויות קטנות, בעסקים עצמאיים, ובמגוון התחרותי. אך היא מציגה פתרון יציב ועקבי לצרכן: מקום אחד, מבחר רחב, מחירים סבירים. בישראל, אנחנו מתנהלים בין גימיק לכותרת. אין מחלקות קבועות, אין מבחר אמיתי, אין מחירים סדירים. יש מבצעים, יש כותרות, יש ריגוש. ועוד אומרים לנו שלא מוכרים לנו גימיקים - רק את מה שצריך.

תגיות:
מבצעים
/
קניות
/
רמי לוי
/
אושר עד
/
ויקטורי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף