במייל שנשלח למוכרים, כתבה החברה: "אנו עדיין מתמודדים עם ההשלכות של מדיניות המכסים השונות, ואנו סבורים שחשוב ביותר שתשתפו אותנו בניסיון ובאסטרטגיות הנוכחיות שלכם". עוד ביקשה אמזון מהמוכרים לספר לה על השימוש שלהם בשירותי הלוגיסטיקה שלה – בהם משתמשים רבים מהם לאריזה ולמשלוח של המוצרים.
לפי WSJ, כמה מהמוכרים ציינו כי ייתכן ויאלצו לסגור את החנויות הדיגיטליות שלהם, בעוד אחרים מנסים לדחות הזמנות מסין כמה שיותר, ואף אוגרים מלאים מתוך חשש לעלויות עתידיות גבוהות.