החברה הודיעה כי העובדים המושפעים קיבלו הודעה מוקדמת על הפיטורים והם זכאים למגוון שירותי תמיכה. בין השירותים הכלולים: סיוע בהשמה בעבודה במתקני FedEx אחרים באזור, סיוע בהעתקה למתקנים אחרים, ופיצויי פיטורים בהתאם למדיניות החברה. רבים מהעובדים יוכלו לעבור לתפקידים אחרים בתוך החברה.
FedEx הבהירה כי הפיטורים הנוכחיים אינם קשורים ליוזמת Network 2.0, תוכנית השינוי הארגוני הרחבה של החברה שהוכרזה קודם לכן. מדובר במעבר עסקי ספציפי הנובע מהחלטת לקוח יחיד ולא ממדיניות כללית של החברה. גל הפיטורים הנוכחי מצטרף לפיטורים קודמים שביצעה החברה השנה. ביולי האחרון הכריזה FedEx על פיטורי יותר מ-480 עובדים נוספים במסגרת תוכנית ייעול ארגונית, מה שמעמיד את המספר הכולל של הפיטורים השנה על יותר מ-1,100 עובדים.