על פי הודעת החברה ל־Footwear News, כ־1% מעובדי המטה יפוטרו. בהודעת דוא"ל שנשלחה לעובדים נמסר כי תהליך ההתאמה מחדש יחל בשבוע הבא. עובדי החברה בארצות הברית ובקנדה יעבדו מרחוק עד ל־8 בספטמבר, אז צפויות להסתיים השיחות בעניין.
תוצאות הרבעון הרביעי של השנה הפיסקלית 2025 הצביעו על ירידה של 12% במכירות נטו בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. עם זאת, מניות החברה זינקו ב־15% מיד לאחר פרסום הדוחות, כאשר היל הדגיש כי "הגרוע ביותר מאחורינו" והביע אופטימיות לגבי היכולת להחזיר את החברה למסלול צמיחה.
במהלך השנה האחרונה ביצעה נייקי כמה צעדי התייעלות. בסבבים קודמים, במאי וביוני, פוטרו עובדים במחלקת הטכנולוגיה, כאשר חלק מהעבודה הועבר לספקים חיצוניים. באביב 2024 פיטרה החברה 740 עובדים נוספים במטה הגלובלי בביוורטון, אורגון, צעד שנועד לחסוך כ־2 מיליארד דולר על רקע צפי לירידה בהכנסות.
היל הציג מוקדם יותר את תוכנית "Win Now", שמטרתה התמקדות מחודשת בביצועים בכלל מותגי נייקי, ג’ורדן וקונברס. החברה הודיעה על צמצום היקפי ייצור של דגמי לייף־סטייל פופולריים, בהם Air Jordan 1 ,Air Force 1 ,Dunk Low ו־Vomero 5, ועל מיקוד מיוחד בשלושה שווקים מרכזיים, ארצות הברית, בריטניה וסין
על אף האתגרים, ישנם סימני התאוששות ראשוניים. קו מוצרי הריצה של החברה רשם עלייה בטווח החד־ספרתי הגבוה ברבעון הרביעי. הצלחתו של דגם Vomero 18, שהניב מכירות של 100 מיליון דולר בתוך חודשים ספורים מהשקתו, נתפסה כהוכחה לפוטנציאל הצמיחה בהמשך הדרך.