החברה מודיעה שהיא עובדת בשיתוף עם מומחי אבטחת סייבר והמטה הממשלתי לתקשורת הבריטי (GCHQ) - המקביל הבריטי לסוכנות הביטחון הלאומי האמריקנית - כדי להחזיר את המערכות לפעילות בצורה בטוחה ומבוקרת. למרות המאמצים הנמרצים, החברה הודיעה על הארכת השעיית הייצור עד 24 בספטמבר, עם אזהרות לספקים שהמשבר עלול להימשך אפילו עד חודש נובמבר.
"אם יש השפעת דומינו מהסגירה הזו, נוכל לראות חברות קורסות ומשרות הולכות לאיבוד", הזהיר ביילי בריאיון ל-BBC. החשש הזה כבר הופך למציאות קשה: ספק קטן אחד של JLR כבר פיטר 40 עובדים - כמעט מחצית מכוח העבודה שלו. במקביל, עובד אצל ספק גדול אחר במערב מידלנדס דיווח שמאות עובדים נשלחו הביתה ולא צפויים לחזור לעבודה לפחות עד 29 בספטמבר. בעוד שהספקים הגדולים עשויים לשרוד את המשבר, החברות הקטנות והמתמחות נמצאות בסכנה קיומית ממשית.
התזמון של המתקפה לא יכול היה להיות גרוע יותר עבור החברה הבריטית. יגואר לנד רובר כבר מתמודדת עם לחצים כלכליים משמעותיים עקב המכסים האמריקניים הפוגעים ביצוא ומירידה חדה במכירות בשוק הסיני החשוב. המשבר הנוכחי מוסיף עומס נוסף על חברה שכבר נאבקת בקשיים תפעוליים וכלכליים.