על פי שלושה מקורות המעורים בפרטים, החברה תישא לבדה במלוא העלויות שנגרמו עקב המתקפה, שהחלה ב־1 בספטמבר ואילצה אותה להשבית את מערכותיה ואת מפעליה בבריטניה. הנזק הפיננסי עלול לחצות את רף 3.5 מיליארד ליש"ט בהכנסות אבודות, ולגרוע כ־1.3 מיליארד ליש"ט מהרווח התפעולי הגולמי – אם הייצור לא יחודש עד נובמבר.
המתקפה חוללה כאוס לא רק בתוך JLR, אלא גם בקרב ספקיה הרבים. כ־200 אלף עובדים ברחבי הממלכה המאוחדת נפגעו בעקיפין, וחברות רבות דיווחו על קשיים לעמוד בהתחייבויותיהן. הדבר הצית סדרת פגישות חירום עם בכירי הממשל הבריטי.
עם זאת, לא כל החברות בוחרות בביטוח זה: בעוד רשת השיווק הבריטית Marks and Spencer הכפילה את היקף הכיסוי בשנה שעברה וצפויה לקבל החזר על נזקי מתקפה שספגה באפריל, הקואופ (The Co-op) נותרה ללא פוליסה ייעודית.
JLR, בבעלות טאטא מוטורס ההודית, אינה היחידה שמתמודדת עם חדירות זדוניות: בסוף השבוע הודיעה גם יצרנית הרכב סטלנטיס (Stellantis) על דליפת מידע מלקוחות בצפון אמריקה בעקבות חדירה לשרת של ספק חיצוני.
המתקפות האחרונות ממחישות עד כמה חשופה תעשיית הרכב – על שרשראות האספקה הענקיות שלה – לאיומי סייבר, ועד כמה יקר המחיר של היעדר ביטוח מתאים. במקרה של JLR, נראה שהמחיר הזה עלול להתברר כאחת המכות הכבדות ביותר שספגה החברה בעשורים האחרונים.