הבדיקה של קונסוב אינה מסתכמת בחקירה רשמית ומהווה חלק רגיל מתהליך הפיקוח של הרגולטור כאשר מנית חברה משתנה בחדות ביום אחד, מסיבות שאינן קשורות לתנאי שוק רחבים יותר, אמרו המקורות. קונסוב סירבה להגיב.
ליסנדרוני אמר ל"FT" בשבוע שעבר כי בעוד שחנויותיו ברוסיה היו סגורות, המותג הציע "מכירות אישיות" באולם התצוגה שלו במדינה. הוא אמר כי המכירות מוגבלות לסחורות שירדו מתחת לסף היצוא של 300 אירו או כאלה שיובאו לרוסיה לפני כניסת הסנקציות לתוקף.
עם זאת, מורפיאוס טוענת כי קונים סמויים ראו פריטים במחיר שווה ערך ליותר מ-1,000 אירו בחנויות קוצ'ינלי ברוסיה באוגוסט ובספטמבר, וכי הם סומנו ככאלה שיוצרו באיטליה בשנת 2024 או 2025.
ההאשמות עלולות להזיק למותג, שמתגאה ב"קפיטליזם הומניסטי" ויוקרה אתית. אנליסטים אמרו שהחברה צריכה להגביל נזקים מיד כדי להגן על המוניטין שלה, אחרת, היא עלולה להתמודד עם תגובת נגד בולטת מצד הלקוחות.