דומינוס משנה את ענף הפיצה: המהלך שמגיע אחרי 13 שנים של המתנה

הרשת חושפת מיתוג מחודש ראשון מזה יותר מעשור: לוגו חדש, צבעים עזים יותר, ג'ינגל של כוכב היפ-הופ וגישה שונה לחלוטין. למה דווקא עכשיו ומה עומד מאחורי המהלך האסטרטגי?

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
דומינוס פיצה
דומינוס פיצה | צילום: REUTERS/Henry Nicholls
2
גלריה
דומינוס פיצה
דומינוס פיצה | צילום: יח''צ

החברה מודעת היטב לסיכונים הכרוכים בשינוי אסתטי כה מסיבי, ולכן בחרה ללמוד מכשלונות של מותגים אחרים. דומינוס ביצעה מחקר שוק נרחב לפני ההשקה, ומתכננת להכריז על שינויים נוספים - כגון רענון חנויות או פריטים חדשים בתפריט - רק לאחר שתמדוד את הצלחת ההשקה הראשונית.

המניה של דומינוס הגיבה למהלך באדישות יחסית ולא נצפו שינויים חדים, אם כי נרשמה ירידה קלה ביום רביעי לאחר ההכרזה על המיתוג מחדש, על אף עלייה קלה בתחילת יום המסחר.

תגיות:
פיצה
/
פיצה דומינוס
/
מיתוג
/
קמפיין
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף