מקדונלדס נכשלה בענק: השקיעה במהלך אדיר - התוצאות היו קשות

רשת ההמבורגרים הגדולה בעולם הורידה מחירים בממוצע של 5% והחזירה מוצרים פופולריים, אבל תנועת הלקוחות המשיכה לרדת - והנתונים חושפים אתגר עמוק יותר בשוק המזון המהיר

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מקדונלדס
מקדונלדס | צילום: רויטרס
2
גלריה

יש לציין שחלק מהתוצאות המאכזבות עשוי לנבוע מהשוואה קשה במיוחד. לפני שנה בדיוק דחפה מקדונלד'ס קמפיין משלה בשם "קיץ 5 הדולר" שהצליח להניב עליות דו-ספרתיות בתנועת הלקוחות, מה שהופך את ההשוואה השנתית למאתגרת במיוחד.

מקדונלדס
מקדונלדס | צילום: רויטרס

המספרים מדברים בעד עצמם: כיום, 29% מכלל התנועה בענף המזון המהיר היא במסגרת איזושהי הצעת מבצע. המסקנה המתבקשת היא שהצעות "ערך" כבר לא מהוות יתרון תחרותי - הן פשוט עלות הכרחית של ניהול עסק במציאות הנוכחית.

תגיות:
המבורגר
/
מזון מהיר
/
מחירים
/
מקדונלדס
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף