החברה נוסדה בשנת 1998, וסיפקה שירות למלונות, לבתי חולים, לגני חיות, למסעדות, לחנויות ממתקים וללקוחות פרטיים. העסק הקטן בנוי סביב מכירת ממתקים טריים. כך נכתב באתר שלהם: "אנחנו מסרבים למכור ממתקים ישנים וסגורים - רק הממתקים הטובים והטעימים ביותר מגיעים למחסן שלנו".
על פי דיווח של העיתון האמריקאי The Sun, בהגשת הבקשה לפשיטת רגל, החברה דיווחה על חובות גבוהים יותר משווי הנכסים. זה אומר שהחברה היא חדלת פירעון, כלומר היא אינה יכולה עוד לשלם את חובותיה.
בארצות הברית חברות רשאיות להגיש בקשה לפשיטת רגל אם הן מעוניינות להמשיך בפעילות. פשיטת רגל לפי החוק דורשת מהחברה לארגן מחדש את תוכניותיה כדי לשמור על העסק פעיל, תוך תשלום זיכויים לאורך זמן, לרוב על ידי מכירת נכסיה.
על פי הדיווח, תעשיית הממתקים בארצות הברית התמודדה עם אתגרים רבים, ככל שהרגלי הצריכה של הצרכנים השתנו. בעיה אחת המטרידה את תעשיית הממתקים היא קונים שבוחרים בממתקים בריאותיים יותר.
כמו כן, חלק מהצרכנים בוחרים בממתקים בלי שוקולד ככל שמחירי הקקאו מזנקים. דיווח של CNN ציין שמחירי הקקאו ברחבי העולם עלו ב-178% בשנת 2024, עלייה שנבעה מיבולים גרועים בגאנה ובחוף השנהב, המייצרות יחד 60% מכמות הקקאו העולמית. שני האזורים סבלו מיבולים גרועים עקב שינויי האקלים.
מחירי הקקאו אומנם ירדו בשנת 2025, אבל יצרנים רבים קנו קקאו במחירים גבוהים יותר, ולכן הם שומרים על מחירי הממתקים גבוהים. ענקית הממתקים הרשי אמרה לקמעונאים ביולי כי תעלה את המחירים כדי לשקף "את המציאות של עליית עלויות המרכיבים, כולל עלות הקקאו חסרת התקדים".