בפנייה לבית המשפט לפשיטת רגל במחוז קנזס, M&M Custard דיווחה על נכסים בשווי 5.2 מיליון דולר מול התחייבויות של 27.7 מיליון דולר ליותר מ-100 נושים. החברה ציינה במסמכים כי היא מתכננת לסגור חלק ממסעדותיה.
M&M Custard הייתה מפתחת פעילה במערכת הזיכיון של Freddy's, וב-2022 חתמה על הסכם להרחבת טביעת הרגל של המותג בשיקגו, עם התחייבות לפתח 13 סניפים נוספים. בהודעה לעיתונות של Freddy's באותה תקופה, המותג תיאר את M&M Custard כ"קבוצת זיכיון ותיקה" ש"מזינה באופן עקבי את פיתוח הזיכיון של Freddy's ומובילה את צמיחת המסעדה בשווקים חדשים כבר למעלה מעשור".
קול אמר באותה הזדמנות כי עם כל פתיחה חדשה התשוקה של הקבוצה שלו ל-Freddy's "רק מתחזקת לצד ההנהגה המרשימה ומודל העסקי המוכח שממשיכים לצייד אותנו בכלים הדרושים להרחבת העסק המשגשג שלנו". קול לא הגיב מיד לפניות לתגובה.
למרות המשבר של הזכיינית, Freddy's, שדורגה במקום ה-79 ברשימת "400 רשתות המזון המהיר הטובות" מתוך מותגי הזיכיון הגדולים ביותר, ייצרה 987.6 מיליון דולר במכירות כלל-מערכתיות ב-2024, עלייה של 6.8 אחוזים. היא סיימה את השנה עם 550 סניפים, וכיום האתר שלה מציין 560 סניפים.
ב-2021 רכשה קבוצה אחרת את Freddy's, ובספטמבר מכרה חברת ההשקעות הפרטית אותה לקבוצת Rhône. פרדיז, שנוסדה ב-2002 בקנזס, הייתה אחת מרשתות המסעדות הצומחות ביותר במדינה. היא סיימה את 2016 עם 236 סניפים ומכירות כוללות של 340 מיליון דולר. כמעט תשע שנים מאוחר יותר היא הכפילה את מספר היחידות וכמעט שילשה את המכירות.
מסעדות הזיכיון הגיעו לממוצע של 1.86 מיליון דולר במכירות בשנה שעשתה, ירידה קלה מ-1.87 מיליון דולר ב-2023. M&M Custard ציינה בהגשת הפשיטת רגל שלה כי היא מתכוונת להמשיך בפעילות השוטפת תוך כדי ארגון מחדש.