מהפך בלתי נתפס של מרצדס: החברה כבר לא תיראה אותו הדבר

חברת הרכבים היוקרתית מתכננת להשיק בשנים הקרובות רכבים שהמחיר שלהם נוח לכל כיס. מדובר בניסיון של החברה למתג מחדש על רקע ירידת ההכנסות בעקבות התחרות בסין והמכסים של טראמפ

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
לוגו של מרצדס
לוגו של מרצדס | צילום: רויטרס
2
גלריה

לפני שלוש שנים, יצרנית הרכב קבעה מסלול הפוך שהסלוגן שלו היה "יותר יוקרה, יותר תשואות". המטרה הייתה להגיע שולי רווח דו-ספרתיים, אך במציאות האסטרטגיה הזאת לא עבדה. לאחר הפריחה הכלכלית של החברה בזמן מגפת הקורונה הביקוש העולמי למכוניות קרס, במיוחד בסין, שם מתנהלת מלחמת מחירים עזה עם יצרניות רכב חשמלי מקומיות.

מרצדס
מרצדס | צילום: יצרן
תגיות:
מרצדס
/
רכבים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף