איירבוס אמרה שהיא נוקטת "גישה שמרנית" והיא מאמינה שרק חלק מהמטוסים יצטרכו טיפול נוסף. החברה הוסיפה כי "מקור הבעיה זוהה ונבלם, וכל הלוחות החדשים שמיוצרים עומדים בכל הדרישות". דובר החברה סירב להגיב אם הפגם הגיע גם למטוסים שכבר נמצאים בשירות.
מניות החברה ירדו ביותר מ-10 אחוזים בתחילת המסחר ביום שני לרמה הנמוכה ביותר מאז אפריל, לאחר שרויטרס פרסמה לראשונה על בעיית הייצור. מאוחר יותר המניות צמצמו את הירידה ונסגרו בירידה של 5.5 אחוזים ב-193 יורו למניה.
משקיעים ביום שני עיכלו גם את ההשלכות של עדכון תוכנה שנדרש בכ-6,000 מטוסי A320 במהלך סוף השבוע. למרות שרוב חברות התעופה הצליחו למנוע שיבושים משמעותיים על ידי יישום העדכון במהירות, ההנחיה - הגדולה ביותר בהיסטוריה של איירבוס - הפתיעה את המשקיעים והתעשייה.
איירבוס הצליחה לבסס את יתרונה על בואינג בשנים האחרונות, בזמן שהמתחרה האמריקאית מתמודדת עם ההשלכות של שתי התרסקויות קטלניות של מטוסי 737 מקס ועם אתגרי ייצור. יעדי משלוחים של יצרניות מטוסים נצפים מקרוב על ידי משקיעים כמדד מרכזי לתזרים מזומנים והכנסות, מכיוון שחברות תעופה משלמות את רוב עלות המטוסים בעת המסירה.
לפי סטאלארד, איירבוס תצטרך למסור 133 מטוסים ללקוחות בדצמבר כדי להגיע אפילו ליעד המופחת של 790 מטוסים. הוא ציין שזה יהיה "קרוב לשיא החודשי של איירבוס לפני הקורונה - 138 מטוסים בדצמבר 2019".