בסין, שם שוק הסטרימינג נמצא בצמיחה מתמדת, מעריכים כי ענקיות כמו Tencent Video ו-iQIYI יאיצו השקעות בהפקות מקומיות כדי לייצר חסם בפני המותגים שיגיעו כעת בסל אחד דרך נטפליקס. גם אמזון ואפל עשויות לנצל את התקופה הנוכחית כדי לבחון רכישות נוספות שיוסיפו להן עומק קטלוגי.
אך אם עבור חברות הסטריטמינג מדובר בהכרזת מלחמה מפורשת, עבור הצופים התמונה מורכבת יותר. מצד אחד המיזוג יאפשר להם לצרוך כבר באופן מיידי יותר תוכן באותו מקום מבלי לשלם לכמה חברות בנפרד, אבל מצד שני מיזוג שמרכז כוח בידי ענקית אחת עלול להוביל בטווח הארוך לעליות מחירים ולצמצום היצע. "הקרב הבא לא יהיה על מנויים", חותם לוי, "אלא על שליטה באקוסיסטם כולו".