איך לחלק את העוגה ולקבל 2? על חלוקה אפקטיבית של תקציב השיווק

איך אפשר להיות מפורסמים, לקבל חשיפה רחבה לטווח הקצר והארוך ולהגדיל את מערך המכירות בעזרת הליך שיווקי ודיגיטלי נכון? התשובה במדריך הקידום שלפניכם

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
גרף עוגת תקציב שיווק.
גרף עוגת תקציב שיווק. | צילום: ליאור ישנו באמצעות canva

הכתבה נכתבה בשיתוף ליאור ישנו - מומחית קידום אתרים SEO

אם בעבר, פרסום בעיתון בהחלט היה מספיק, כיום – 'אם אתה לא שם אתה לא קיים' ורשת האינטרנט היא המקום העיקרי בו אתה נדרש לבלוט בכלל הפלטפורמות המובילות.

אך למעשה, את תוצאות הקידום הדיגיטלי אין צורך לנחש, כיון שניתן לקבל אותן באופן מדיד ואופרטיבי, בטבלאות מסודות, גרפים ואמצעים ממחישים נוספים.

על ידי הקידום האורגני, האתר מופיע באופן טבעי במקומות החיפוש הראשונים בגוגל, כיוון שהוא כולל את המידע שהכי רלוונטי למחפשי השאילתה של מילות החיפוש. וכך הלקוחות בוחרים באתר שלכם לקנייה באופן אוטומטי.

ואיפה הקאץ'? הקידום האורגני לוקח זמן, הוא מועיל לטווח הרחוק ועוברת תקופה עד שניתן לראות תוצאות, וכן הוא דורש עבודה שוטפת ואינטנסיבית.

הכתבה נכתבה בשיתוף ליאור ישנו - מומחית קידום אתרים SEO

תגיות:
קידום אתרים
/
קידום אורגני
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף