ארבע תקרות הזכוכית של המשווקים הדיגיטליים

סוכנות השיווק הדיגיטלי שלכם מייצרת מחזור הכנסות של עד 20,000 ₪ בחודש? מסתבר שגם אתם יכולים לפרוץ את כל תקרות הזכוכית ולהגיע למחזור הכנסות של 100,000 ₪ ומעלה, אם רק תעמדו באתגר שמחכה לכם כאן

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
ארבע תקרות הזכוכית של המשווקים הדיגיטליים
ארבע תקרות הזכוכית של המשווקים הדיגיטליים | צילום: NircDesign
3
גלריה

הכתבה נכתבה בשיתוף המכשף הדיגיטלי

למדתם שיווק דיגיטלי באחת המכללות המובילות והפכתם למשווקים דיגיטליים? עשיתם את הצעד הראשון להגשמת החלום הישראלי: מקצוע שמאפשר לכם לעשות כסף גדול, מכל מקום ובכל שעה. אבל אם למרות זאת אתם מתעוררים בכל בוקר עם כאב ראש מטריד, כנראה שהוא נגרם מהמפגש היומיומי עם תקרת הזכוכית שעדיין לא הצלחתם לנפץ.

אתם עובדים 24/7, משקיעים את הנשמה ומביאים תוצאות, אבל בניגוד למשווקים דיגיטליים ולסוכנויות דיגיטל שכבר פרצו קדימה, העסק שלכם פשוט לא מתרומם. בנקודה זו עליכם לקבל החלטה אסטרטגית: האם להמשיך לחיות עם תחושת ההחמצה ולהסתפק במועט, או לחתור למגע עם תקרת הזכוכית הקרובה ולהכפיל את ההכנסות פי כמה, בעזרת שיטה ייחודית שפותחה במיוחד בשבילכם. רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, חשוב שתכירו את ארבע תקרות הזכוכית שתפגשו בדרך למעלה.

השנה הראשונה לא תהיה קלה. סביר שתלווה אתכם תחושה שאתם עדיין לא מציעים ערך מוסף גבוה ולכן תתקשו לגייס לקוחות בכלל ולקוחות איכותיים ורווחיים בפרט.

בשנה זו, גם תהליכי העבודה לא יקלו עליכם: מכירה, Onboarding (קליטת הלקוח), ניהול הלקוח ואפילו משימות תפעוליות כמו בניית קמפיינים ושיפורם, יתגלו כאתגר לא קטן. הקשיים האלה יגרמו לכם לעבוד בחוסר יעילות, להשקיע את כל זמנכם במספר מצומצם של לקוחות, להציג רווחיות נמוכה להפליא ובדרך, לאבד את הביטחון העצמי.

אומנם המחזור גדול יותר, אבל כדי לשמור על רווחיות סבירה, אתם עושים הכול בעצמכם: מקימים קמפיינים, מנהלים את הלקוח, בונים את האתרים וחתומים גם על הקופירייטינג והעיצוב הגרפי. עד מהרה אתם מאבדים את המיקוד העסקי, מפספסים את התמונה הגדולה ומאבדים שעות יקרות שהייתם יכולים להקדיש לפיתוח עסקי.

ארבע תקרות הזכוכית של המשווקים הדיגיטליים
ארבע תקרות הזכוכית של המשווקים הדיגיטליים | צילום: NircDesign

הבנה עסקית רחבה, מערך שיווק יעיל, 3-2 עובדים איכותיים המנהלים כ-40-30 לקוחות ומסוגלים לקדם פרויקטים דיגיטליים שונים ומעל הכול, משמעת ברזל. תכונות אלו יאפשרו גם לכם ליהנות מרווחיות גבוהה ומצמיחה עסקית רציפה ובריאה. אבל, איך מנפצים את תקרת הזכוכית הזאת?

בשלב זה עליכם להרפות מהעיסוק האישי במכירות ולגייס אנשי מכירות חזקים שיצליחו לסגור כמה שיותר לקוחות - בדיוק כמו שעושים עסקים מצליחים שמחזיקים 2 אנשי מכירות על כל איש תפעול.

האתגר האמיתי כאן הוא איך לגייס אנשי מכירות ומה הם הכלים שתיתנו להם? הרי הם לעולם לא יצליחו למכור את השירות שלכם טוב כמוכם. הם לא מכירים את העסק לעומקו והתחרות על כל לקוח אגרסיבית מאוד. ההצלחה טמונה בפתרון הנתפר אישית לכל סוכנות – וזה כבר עניין ליועץ מומחה.

התפלגות הכנסות של משווקים דיגיטליים
התפלגות הכנסות של משווקים דיגיטליים | צילום: NircDesign

ייעוץ עסקי לסוכנות שיווק דיגיטלי? אפשרי, אבל...

השוק מוצף ביועצים עסקיים שישמחו ללוות אתכם, אבל סוכנות שיווק דיגיטלי היא עסק ייחודי שמציע מגוון רחב של שירותים ייחודיים ויכולות רב-תחומיות. לכן, רק מי שעסק בשיווק דיגיטלי יכול להבין אותם לעומק ולערוך מיפוי לחוזקות, לחולשות ולתהליכי העבודה ולעזור לכם לזהות הזדמנויות ולהתגבר על אתגרים.

המשמעות היא שמרבית היועצים העסקיים ה"מסורתיים" יתקשו לתת לכם מענה איכותי. היועצים האיכותיים שביניהם יצטרכו להשקיע כמות שעות לא סבירה בעקומת למידה ובליווי העסק שלכם, מה שהופך את השירות שלהם ללא כלכלי. גם אם תחליטו להיעזר בהם, הם יטילו עליכם משימות שלא תוכלו לבצע בזמן קצר ובמקביל לפעילותכם השוטפת ולכן התוצאות יהיו רחוקות מהציפיות שלכם. וכאן נכנס לתמונה המכשף הדיגיטלי.

ועכשיו, אחרי שחוויתם את הצליל המתוק של ניפוץ תקרות הזכוכית, תוכלו להצטרף לתוכנית ליווי אישי שעשויה לקחת אתכם, תוך מספר חודשים, להכנסות של 100,000 ₪ ומעלה!

הכתבה נכתבה בשיתוף המכשף הדיגיטלי

תגיות:
שיווק
/
שיווק דיגיטלי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף