בעלי הקניונים נותרו בהלם: הישראלים נוהרים לחנויות - כמה בזבזנו עד כה?

ההוצאה הכוללת בין 8 ל-17 בבוקר גבוהה בכ-12.9% לעומת אותן שעות בבחירות לכנסת ב-2022, כך עולה מנתוני חברת שבא

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מסעדה, אילוסטרציה (למקום אין קשר לכתבה)
מסעדה, אילוסטרציה (למקום אין קשר לכתבה) | צילום: אבשלום ששוני

בבחירות המוניציפאליות הקודמות שנערכו ב-30 באוקטובר 2018 היקף ההוצאות בשעות אלו עמד על 524 מיליון שקל בלבד. הדקה העמוסה עד כה היתה 12:53 עם רכישות בהיקף של 2.66 מיליון ש״ח. משבא נמסר כי היקף הרכישות היום גבוה בשיעור של יותר מ-6% לעומת השעות המקבילות ביום שישי האחרון.

לדברי דותן שלום, מנכ"ל קניון שער הצפון, "עד השעה 12:00 בצהריים נרשמה עלייה משמעותית במספר המבקרים, עם גידול של מעל 50% לעומת יום רגיל. מזג האוויר הסגרירי תורם גם הוא להחלטה של משפחות רבות לבלות את יום הבחירות בקניון ולבצע רכישות".

מהנהלת קניון TLV נמסר: ״כ- 3 שעות מפתיחת הקניון ואנו רואים גידול משמעותי בכמות המבקרים בהשוואה ליום חול רגיל. מניסיון העבר בימי הבחירות לראשות הממשלה האחרונים, ריכוז הטראפיק הינו בין השעות 12:00-19:00. נכון לשעה 13:00 פקדו את הקניון כ- 10,000 מבקרים. אנו מאמינים כי נראה עלייה משמעותית בכמות המבקרים ביחס ליום הבחירות לראשות הממשלה האחרון".

תגיות:
קניות
/
בחירות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף