פרטנר וקולטק זכו במרכז פרויקט תקשורת עבור המכללה למנהל המסלול האקדמי

מדובר במערכת ליבה קריטית לארגון, עם יכולות התאמה לדרישות המכללה והתממשקות קלה למערכות אחרות. עוד מאפשרת המערכת יכולת עבודה מהבית

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
אבי דבורה, סמנכ״ל החטיבה העסקית בפרטנר
אבי דבורה, סמנכ״ל החטיבה העסקית בפרטנר | צילום: ינאי יחיאל

קבוצת התקשורת פרטנר, בהובלת החטיבה העסקית, וחברת קולטק, זכו בפרויקט פתרון תקשורת מקיף עבור 'המכללה למנהל המסלול האקדמי'. תקופת ההסכם ל-3 שנים עם אופציית הארכה לשנתיים נוספות.

פתרון התקשורת של פרטנר כולל מעבר לטלפוניה בענן, קווי תמסורת, אירוח בחוות השרתים של פרטנר, פריסת מתגים בכל מבני המכללה, קישור למתגי הליבה של פרטנר עם שירותי ערך מוסף וכן אבטחת מידע. בנוסף, כולל הפתרון יכולות ניהול מוקד שירות מתקדם (contact center) מבית קולטק, שייעלו משמעותית את עבודת נותני השירות והקשר עם הסטודנט, משלב ההתעניינות ועד סיום לימודיו.

מדובר במערכת ליבה קריטית לארגון, עם יכולות התאמה לדרישות המכללה והתממשקות קלה למערכות אחרות. המכללה אפיינה תהליכים אוטומטיים של מערכת המוקד של קולטק מול מערכת הליבה של המכללה "גלבוע", הכוללת יכולת CRM המרכזת את הפניות של הסטודנטים המתעניינים. לאחר מכן, מערכת ה-CRM מפעילה חייגנים שונים בקולטק, שמבצעים חיוג אוטומטי וכך מחברים את נציג המכללה עם הסטודנט בצורה מהירה ויעילה. בנוסף, ניתן להפעיל חייגנים נוספים למטרות שונות על פי צורך, באופן עצמאי.

במהלך לימודיו, לרשות הסטודנט פועל מוקד שירות המקבל שיחות רבות ביום בנושאים מגוונים, החל מקבלת מידע אישי וכללי ועד מענה לפניות אישיות במגוון נושאים שונים כגון בירור על תשלום שכר לימוד ועד בירור ציונים והתאמות למידה. המערכת של קולטק מאפשרת ניהול יעיל של כלל השיחות והתמודדות עם העומסים בצורה מיטבית, באופן שהיא מחוברת באופן מלא למערכת ניהול הפניות ומאפשרת מעגל שירות מלא. המערכת גם כוללת יכולת תיעוד וניתוח שיחות לצרכי בקרה ושיפור השירות, כולל הפעלת מודל BI לניתוח המענה.

תגיות:
פרטנר
/
המכללה למנהל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף