משרד התיירות לא באירוע: הסכום שהמלונות בצפון השקיעו כדי לעודד את חזרת הנופשים

המאבק לעידוד התיירות: מלון גליליון ומלון כפר גלעדי בקמפיין להחזרת הנופשים והעסקים לגליל העליון

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
חדר חדש במלון גליליון
חדר חדש במלון גליליון | צילום: איה בן עזרי
4
גלריה

כשהמדינה ומשרד התיירות אינם מעודדים את התיירות, נכנסים לתמונה היזמים הפרטיים. מלון גליליון ומלון כפר גלעדי משקיעים 800 אלף שקל בקמפיין להחזרת נופשים ועסקים לגליל העליון, תחת הכותרת "ביחד נחזיר את הגליל לחיים".

היקף המבקרים בגליל העליון (גליל מזרחי) עמד לפני המלחמה על 8.8 מיליון בשנה. היקף הלינות במלונות וצימרים הסתכם ב־3.2 מיליון. חצי מיליון נוספים בוחרים דווקא בקמפינג.

הקמפיין כולל גיוס אנשי עסקים, בכירי משק, מוסדות ציבוריים ומקבלי החלטות בחברות וארגונים, בקריאה להעביר את החופשות והכנסים בשנת 2025 לגליל העליון.

מלון גליליון החדש והמשופץ
מלון גליליון החדש והמשופץ | צילום: יחצ גליליון

ההסתדרות כבר נרתמה לנושא וקיימה בסוף השבוע האחרון כנס במקום עם ארגוני המעסיקים. הקמפיין יכלול פרסום ברשתות החברתיות באמצעות משפיענים ומובילי דעת קהל.

מלון גליליון, שבו 120 חדרים, נפתח מחדש בשבוע שעבר לאחר שעבר שיפוץ בהיקף של 5 מיליון שקל. מלון כפר גלעדי נמצא בחלקו הצפוני של קיבוץ כפר גלעדי ומשקיף על הרי הגולן, החרמון ועמק החולה.

הספא במלון גליליון
הספא במלון גליליון | צילום: איה בן עזרי

ארז משה, מנכ"ל גליליון: "הגליל העליון הוא הלב הפועם של התיירות בישראל, ובעקבות המלחמה היה משותק למשך יותר משנה. אנחנו זקוקים לראשי הארגונים והעסקים כדי לשקם את התיירות בגליל, לחזק את הקהילה המקומית ולהצמיח מחדש את האזור".

קיבוץ כפר גלעדי, נוף ממלון ''כפר גלעדי''
קיבוץ כפר גלעדי, נוף ממלון ''כפר גלעדי'' | צילום: מיטל שרעבי
תגיות:
תיירות בישראל
/
כפר גלעדי
/
מלחמת חרבות ברזל
/
גליל עליון
/
עסקים בצפון
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף