שביעות הרצון מהשירות בסניפים עלתה ל-78% לעומת 75% בסקר הקודם. גם בפרמטר זה תופס המזרחי טפחות את המקום הראשון (85%). בנק לאומי זינק בסעיף זה למקום השני לאחר שעלה מ-66% בשנה שעברה ל-82% כיום. דיסקונט תופס את המקום האחרון (72%).
שביעות הרצון הכללית מזמן ההמתנה לשירות בסניף עלתה מ-46% ל-52% והיא עודנה נמוכה. זמן ההמתנה במזרחי טפחות הוא הנמוך ביותר ועומד על 65%. זמן ההמתנה בלאומי השתפר משמעותית ועלה מ-43% ב-2023 ל-56% כיום. גם שביעות הרצון בדיסקונט היא הנמוכה ביותר.
שני נתונים נוספים חשובים: שביעות הרצון מהשימוש באפליקציות ובאתרי האינטרנט של הבנקים ממשיכה להיות גבוהה ועומדת על 90% לעומת 91% בסקר הקודם. לאומי תופס את המקום הראשון (95%) בסעיף זה ובמקום האחרון דיסקונט (88%) שהתדרדר.
שביעות הרצון משירות המוקדים הטלפוניים עלתה ל-75% לעומת 72% בסקר קודם. במקום הראשון ניצב בנק לאומי עם 80% שביעות רצון ובמקום האחרון בנק הפועלים (עם 69%).
מבנק המזרחי טפחות נמסר בתגובה: "קבוצת מזרחי טפחות (כולל בנק יהב) ,מחזיקה בשיעורי שביעות הרצון הגבוהים ביותר מהשירות בסניף ומזמן ההמתנה לשירות. ממצאי הסקר של בנק ישראל עומדים בהלימה מלאה לתפיסת השירות של מזרחי טפחות, בני אדם לפני הכול".
בבנק לאומי ציינו את הזינוק המשמעותי השנה, שהיה ברמת השירות בבנק במספר פרמטרים לעומת 2023.