הסינים שכללו את שיטת ההנעה של רכבי הפלאג־אין, ודואגים תמיד לשמר קצת חשמל בסוללה כדי שההנעה תהיה תמיד היברידית וצריכת הדלק תישאר חסכונית תמיד, ושלא יהיה מצב שהרכב נוסע בהנעת בנזין רגילה.
מלבד הסיל U, שמשווק גם בגרסה חשמלית מלאה והג'אקו 7, הושק כאן גם צ'רי טיגו 8 פלאג־אין, עם 7 מקומות ישיבה, ובהמשך תצטרף לשוק קרוסאוברי הפלאג־אין גם גרסה כזאת של הליפ מוטור C10, שגם כן משווק כרגע בגרסה חשמלית. שוק שנעדר כרגע מתחרים קוריאניים ואירופיים.
הישיבה גבוהה, הראות קדימה טובה, לאחור פחות, טוב שיש מצלמות 360 מעלות. המושב האחורי מרווח, גם במרווח הרגליים וגם לרוחב. יש רצפה שטוחה, יציאת מזגן ושקע USB.
לתא המטען נפח נאה של 425 ליטר, אם כי לא ענק. אין גלגל רזרבי.