נוח, מנוע גמיש וטווח משופר: הכירו את הסיל U פלאג-אין

סיל U פלאג־אין של BYD מציע שילוב בין נוחות של רכב חשמלי לבין גמישות של מנוע בנזין, עם טווח חשמלי משופר ואבזור מתקדם, והוא תשובה סינית הולמת למתחרה העיקרי שלו, ג'אקו 7

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
סיל U פלאג־אין של BYD
סיל U פלאג־אין של BYD | צילום: אודי עציון
3
גלריה
סיל U פלאג־אין
סיל U פלאג־אין | צילום: אודי עציון

הסינים שכללו את שיטת ההנעה של רכבי הפלאג־אין, ודואגים תמיד לשמר קצת חשמל בסוללה כדי שההנעה תהיה תמיד היברידית וצריכת הדלק תישאר חסכונית תמיד, ושלא יהיה מצב שהרכב נוסע בהנעת בנזין רגילה.

מלבד הסיל U, שמשווק גם בגרסה חשמלית מלאה והג'אקו 7, הושק כאן גם צ'רי טיגו 8 פלאג־אין, עם 7 מקומות ישיבה, ובהמשך תצטרף לשוק קרוסאוברי הפלאג־אין גם גרסה כזאת של הליפ מוטור C10, שגם כן משווק כרגע בגרסה חשמלית. שוק שנעדר כרגע מתחרים קוריאניים ואירופיים.

הישיבה גבוהה, הראות קדימה טובה, לאחור פחות, טוב שיש מצלמות 360 מעלות. המושב האחורי מרווח, גם במרווח הרגליים וגם לרוחב. יש רצפה שטוחה, יציאת מזגן ושקע USB.

לתא המטען נפח נאה של 425 ליטר, אם כי לא ענק. אין גלגל רזרבי.

סיל U פלאג־אין
סיל U פלאג־אין | צילום: אודי עציון
תגיות:
רכב
/
נהיגה
/
יבואן רכב
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף