זו כנראה הפעולה הבנקאית שכל אחד ואחת מקוראי שורות אלה כבר ביצע בעבר - אבל במצבים מסוימים, אנו ניגשים אליה כאילו זו הפעם הראשונה. לא במקרה נתח משמעותי מהפניות ל"מוקד בפעם הראשונה" של בנק לאומי הוא בנושא פתיחת חשבון בנק.
“אנחנו פוגשים את הלקוחות בצומת קריטי לפני קבלת החלטה כלכלית חשובה, ולכן חשוב לנו להיות שם עבורם באופן המיטבי", מציין אסי וזאן, מנהל מרחב גליל בבנק לאומי. “הם בוחנים את הצעת הערך שאנחנו נותנים להם, את השירותים הפיננסיים הקיימים, וגם את ההטבות שאנחנו מעניקים בעת פתיחת חשבון חדש. ואם כבר התקבלה ההחלטה שברצונם לפתוח חשבון, אז הם יכולים לקבל כבר במעמד השיחה ליווי של בנקאי במוקד לצורך פתיחה מהירה של החשבון בדיגיטל, בכמה לחיצות כפתור".
“הפניות נעשות מכל סוגי האוכלוסיות ובמנעד רחב של גילים", מוסיף וזאן. “גם בעלי חשבון קיים שרוצים לקבל הצעה נוספת, וגם חבר'ה צעירים שלא בהכרח פותחים חשבון באופן אוטומטי בבנק של ההורים אלא רוצים לבחון הצעות נוספות".