בהמשך ציינה: "אנחנו רואים יותר ויותר הבנה של העובדים שאפשר להפוך את מקום העבודה למקום טוב יותר. גם העובדים צריכים להביא את התובנות שלהם – ללמוד, לפתח את עצמם, ללמוד כלים חדשים, למשל כלים בתחום הבינה המלאכותית".
ובכל זאת, חשוב לשאול גם מה ה-AI ייתר, ועל כך ענתה: "לא יהיו חלק מהמקצועות שהיום הבינה המלאכותית יודעת לבצע הרבה יותר מהר – כמו תקצירים, סיכום פגישות או תרגום. אבל אי אפשר להחליף את הניהול האנושי. הבינה המלאכותית לא יכולה להחליף את התחושות של העובדים".