מהלך מפתיע דווקא בראשית שנת הלימודים, החג הלא-רשמי של קרביץ, מודיעה קבוצת קרביץ על צירופה של קרן מנור Evergreen כשותפה אסטרטגית. הקרן רכשה 25% ממניות החברה, מהלך שמסמל אמון מלא ברשת שמוצרים שלה נמצאים כמעט בכל בית בישראל.
קרביץ, שנוסדה לפני יותר ממאה שנה כחנות כלי כתיבה קטנה והפכה לרשת קמעונאות, ייבוא ופתרונות עסקיים מהמובילות בארץ, רואה במהלך הזה פתיחה של פרק חדש. לצד רשת החנויות שמזוהה עם ההכנות לחזרה לבית הספר, קרביץ מתמקדת בשנים האחרונות גם בצמיחה משמעותית בשוק ה-B2B (ראשי תיבות של ביזנס לביזנס - א"פ) דרך זרוע "קרביץ עסקים", שמספקת פתרונות מקיפים לארגונים וחברות מובילות במשק.