הילדים יכולים לפתוח עד שבע קופות שונות, לתת להן שם ותמונה, ואף לשלוח בקשות תמיכה מהחיסכון ישירות בוואטסאפ לקרובים. בכך מנסה פייבוקס לשלב חוויית שימוש אינטואיטיבית עם מסר חינוכי של תכנון פיננסי כבר מגיל צעיר.
"המודעות לחיסכון בקרב ילדים חשוב במיוחד בעידן של צרכנות מהירה - היא מסייעת להם לפתח הרגלים פיננסיים נכונים, להבין את הערך של כסף לאורך זמן ולבנות ביטחון כלכלי לעתיד. מעבר לריבית האטרקטיבית, מדובר גם בחוויה חינוכית שמכינה את הדור הצעיר לאתגרי הכלכלה המודרנית".
המהלך משתלב במגמה רחבה יותר של מתן כלים פיננסיים דיגיטליים לדור הצעיר. אם בעבר חסכונות לילדים נפתחו בעיקר דרך הבנקים, כעת גם ארנקים דיגיטליים נכנסים לזירה, עם דגש על נוחות, נזילות מלאה ואפילו ריבית – משהו שלא תמיד ניתן למצוא בחשבונות חיסכון רגילים.