המותג, שנוסד בלוס אנג'לס בשנת 2021 על ידי שתי יזמיות צעירות, מתמקד באופנת נוחות וביגוד יומיומי הפונה לדור ה־Z ולמילניאלס. מודל הפעילות שלו מבוסס על השקות דו-שבועיות של קולקציות קצרות ("drops") וקהילת לקוחות נאמנה ברשתות החברתיות, עם שיעור רכישות חוזרות של 67% וכ־140 אלף הזמנות בשנה.
בשנים האחרונות רשם המותג צמיחה מהירה במיוחד: בשנת 2023 הגיעו הכנסותיו ל־9.3 מיליון דולר – עלייה של 138% לעומת השנה הקודמת; בשנת 2024 זינקו ההכנסות ל־22 מיליון דולר – צמיחה של 137%; וב־2025 הצפי עומד על כ־36 מיליון דולר, המשקפים גידול נוסף של כ־66% לעומת 2024. בדלתא מציינים כי למותג שיעור רווחיות תפעולית דו־ספרתי גבוה, המעיד על יעילות תפעולית ומודל עסקי רווחי.
דלתא גליל, שמרכזה בקיסריה, מעצבת, מפתחת ומשווקת מגוון רחב של מוצרי טקסטיל ואופנה - מהלבשה תחתונה ועד גרביים - ופועלת מול מותגים בינלאומיים מובילים ובהם נייק, קלוין קליין, ויקטוריה'ס סיקרט, לולולמון ווולמארט. לצד זאת, היא מחזיקה גם במותגים בבעלותה כגון Schiesser, Splendid, Athena ו־Eminence.