יוצאי 8200 שפיתחו כלים נגד מחבלים בודדים - גייסו 20 מיליון דולר

הסטארט-אפ הישראלי Onfire AI מיישם בעולם המכירות את שיטות החשיבה שפיתחו המייסדים במהלך שירותם כקצינים ביחידת 8200, ושעל המערכות שפיתחו על בסיסם הם זכו בשני פרסי ביטחון ישראל

אריאל פייגלין צילום: רינה נקונצ׳ני
בינה מלאכותית
בינה מלאכותית | צילום: אינג'אימג'
3
גלריה

חברת Onfire AI
חברת Onfire AI | צילום: עמית שמש

השני, מערכת המלצות למטרות אוטומטיות בצה"ל, המבוססת על אלגוריתמים מתקדמים בחצי השנה הראשונה לפעילותה של החברה, כ-90% מעובדיה, ובהם גם טל וניצן, שירתו בשירות מילואים, והעסקה הראשונה של החברה נחתמה בזמן ששניים מהמייסדים היו בשירות מילואים פעיל. כיום מונה החברה 33 עובדים, מתוכם 28 בישראל וחמישה בניו יורק, וכבר עובדת עם עשרות חברות בינלאומיות ובהן Aiven, Cyera ו-Spectro Cloud.

הטכנולוגיה של Onfire נועדה לפתור בעיה שמוכרת כמעט לכל ארגון טכנולוגי - היעדר הקשר מדויק בנתונים שמזינים את מערכות ה-AI. גם אלגוריתם חכם לא יניב תובנות אמינות אם המידע שמוזן אליו חלקי או שגוי. הפלטפורמה שפיתחה החברה מנתחת בזמן אמת מידע פתוח ממקורות כמו פורומים, בלוגים, רשתות וקהילות מפתחים, וממירה אותו לתובנות פעולה שניתנות ליישום מיידי. כך, צוותי המכירות יכולים לזהות ארגונים שנמצאים בעיצומו של תהליך חיפוש אחר פתרונות, להבין את סביבת הטכנולוגיות שלהם ולפנות אליהם באופן ממוקד יותר.

המערכת של Onfire מבוססת על שכבת דאטה ייחודית המשלבת בין בינה חיצונית מובנית לבין נתונים פנימיים ממערכות הארגון, ויוצרת תמונה רחבה ומדויקת של קהלי היעד. החברה טוענת כי היא מסוגלת למפות את מערך הטכנולוגיות של למעלה מ-90% מהחברות בעולם, ומספקת תובנות שמאפשרות חיזוי טוב יותר של צרכים עסקיים, קיצור משמעותי במחזורי המכירה ושיפור ביחסי ההמרה.

"עוד לפני שכתבנו שורת קוד אחת, דיברנו עם 275 מנהלי מכירות כדי להבין את הצרכים האמיתיים של התחום", אומר טל פרץ, מנכ"ל החברה. "הבנו שהפתרון הנכון לעידן הנוכחי חייב להתבסס על נתונים מדויקים ועל בינה מלאכותית ייעודית לתחום ה-IT. העתיד של ה-GTM אינו עוד רעש - אלא דיוק. זה בדיוק מה ש-Onfire מספקת ונתנה לנו הזכות לבנות מערכות דומות בתעשיית הביטחון".

ההשקעה החדשה צפויה לסייע ל-Onfire להמשיך לפתח את הדור הבא של מערכות המכירה מבוססות הבינה המלאכותית. החברה שואפת להציב סטנדרט חדש בתחום ה-GTM (Go To Market) - תחום שמגלגל כ-5 טריליון דולר בשנה - ולהוביל את המעבר ממכירות מבוססות אינטואיציה למכירות מבוססות הקשר מדויק ונתונים בזמן אמת.

תגיות:
שב"כ
/
8200
/
בינה מלאכותית
/
מעקב
/
גיוס כסף
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף