בחלוקה לפי יצרניות, המגמה בשוק של חדירת המכוניות הסיניות ממשיכה בכל הכוח. המותגים הסיניים, שמובילים את הזינוק של השנה, בולטים גם באוקטובר - צ'רי, לדוגמה, רשמה גידול של כ־1,700 רכבים נוספים, וג'קו, שנכנסה באופן משמעותי לשוק רק השנה, כבר עברה את רף 14 אלף המסירות המצטברות – לפחות על הנייר.
בענף כאמור מעריכים כי לפחות חלק מהעליות הללו נובעות לכאורה מגיול מלאים של דגמים שיובאו בכמויות גדולות בתחילת השנה. מנגד, מותגים ותיקים יותר כמו טויוטה ויונדאי ממשיכים להוביל את הטבלה, אך עם קצב גידול מתון בהרבה לעומת חודשים קודמים.
בסיכום עשרת החודשים הראשונים של השנה נמסרו בישראל 261,404 כלי רכב חדשים, לעומת 242,037 בתקופה המקבילה אשתקד - עלייה של כשמונה אחוזים. בראש הרשימה נמצאות טויוטה עם 30,855 מסירות, יונדאי עם 29,270 וקיה עם 21,679, אך לצדן מתבססות גם צ'רי עם 22,653, BYD עם 12,161 וג'קו עם 14,633, שכבר הפכו לשחקניות קבועות בצמרת. בקטגוריית היוקרה שומרת BMW על ההובלה, ואחריה לקסוס, אאודי ומרצדס, כשגם מותגי־על כמו פורשה ובנטלי ממשיכים למצוא לקוחות ישראלים.